איך מטפחים לומדים עצמאיים? – מוזיקה

החלטתם להירשם לקורס? מצוין!
הזינו את הפרטים, לחצו על שליחה והמתינו לקבלת אישור בדוא"ל.
שימו לב – כל השדות בטופס הינם שדות חובה!

  • מוזיקה
  • מורים, רכזים, מורים חדשים או ותיקים בעל יסודי

  • 08/11/2022
  • 30
הקורס סגור להרשמה

אודות הקורס

הגיע הזמן ללמוד איך להיות המורים של העתיד!                                    

האם גם אתם מרגישים שעולם ההוראה, הלמידה וההערכה בבית הספר ומחוצה לו משנה את פניו ופוגש יעדים ואתגרים חדשים? בעולם של ידע מרובה ודינמי בו הלמידה מתקיימת במגוון מרחבים ומצבים, המורה אינו מקור הידע הבלעדי ולתלמידים יש נגישות גבוהה למקורות מידע, עולה הצורך לטפח אצל הלומדים מיומנויות ללמידה עצמאית, סקרנות, יצירתיות ואהבת הלמידה.
זו ההזדמנות שלכם לצעוד קדימה ולהתמקצע בתהליך התחדשות הלמידה!

בתחום הדעת שלנו התלמידים והמורים נפגשים עם המיומנויות הנדרשות ללמידה עצמאית, בעיקר בנגינה בהרכבי הביצוע אבל לא רק!. בהשתלמות זו אנו מזמינים אתכם, מורי ומורות המוזיקה לנסות ולהיכנס לעולם הלומד העצמאי גם ובעיקר במהלך ההוראה של כלל מקצועות המוזיקה – תולדות המוזיקה, תורת המוזיקה, פיתוח שמיעה, סולפג׳, הרמוניה והרכבי הביצוע!

הקורס נבנה במיוחד עבורכם המורים למוזיקה והוא מופנה לכל מקצועות המוזיקה. במהלך הקורס תוכלו להתרכז בנושאים הרלוונטים למקצוע ההוראה המוזיקלי שלכם. הקורס פותח בהובלת אגף א' לפיתוח פדגוגי, צוות תחום הדעת וצוות מטח. 

קבלו הצצה לכמה מהסוגיות בהן יעסוק הקורס: 

  • לאלו מיומנויות התלמיד זקוק כדי להיות לומד עצמאי?
  • איך יוצרים תהליכי למידה בהם התלמיד פעיל, מעורב ולוקח אחריות?
  • מהן הדרכים לטיפוח מוטיבציה בלמידה מקרוב ומרחוק?
  • איך מעריכים למידה עצמאית?

מה תרוויחו מהשתתפות בקורס?

  1. תכירו עקרונות ללמידה עצמאית ואת המאפיינים הייחודים לה בשלל מקצועות המוזיקה.
  2. תלמדו ותיישמו כלים ופרקטיקות לתכנון והנחיה של למידה עצמאית במגוון היבטים.
  3. וגם- תחווו ותתנסו  בעצמכם כלומדים, בהיבטים שונים של למידה עצמאית כמו: ניהול וארגון זמן, התאמה לשונות לומדים, התמודדות עם חסמים, מטא קוגניציה ורפלקציה בתהליך הלמידה, קביעת מטרות, בחירה בתכנים ואופן הלמידה ועוד.

מנחה הקורס

בר ערמון

איך תהיו זכאים לגמול?

  1. תיקחו חלק פעיל במפגשים הסינכרוניים (מפגשי זום במועד שנקבע ופורסם מראש) 
  2. תשלימו את המשימות ביחידות הא- סינכרוניות הכוללות לימוד תכנים, מיומנויות ופרקטיקות שונות בהוראת למידה עצמאית (עבודה עצמית בסביבת הקורס).
  3. תגישו משימת סיכום בסוף הקורס 

ההשתלמות מקנה 30 שעות לגמול עם ציון באופק חדש ובעוז לתמורה

מה עוד חשוב שתדעו?

  • הקורס ייפתח ב-08.11.22 , י״ד בחשוון, תשפ"ג, במפגש סינכרוני בו נכיר ונלמד כיצד להתנהל בהשתלמות המיוחדת הזו.
  • בהתאם לנהלי  משרד החינוך, נדרשת השלמת כל יחידה בפרק זמן קצוב. כמו כן, קבלת גמול מותנית בהשלמת משימות הקורס, כולל משימת סיכום.
  • לקבלת גמול יש דרישת השתתפות של 80% לפחות מהיקף הסילבוס של הקורס.