קידום שוויון ההזדמנויות בין המינים בכיתה

החלטתם להירשם לקורס? מצוין!
הזינו את הפרטים, לחצו על שליחה והמתינו לקבלת אישור בדוא"ל.
שימו לב – כל השדות בטופס הינם שדות חובה!

  • חינוך אזרחי
  • • יועצות ויועצים חינוכיים
    • רכזות ורכזים חברתיים ומחנכים
    • מורות ומורי הומניסטיקה (מולדת חברה ואזרחות, היסטוריה, תנ"ך, תרבות ישראל, גיאוגרפיה, שפה ואזרחות).
    בחטיבת ביניים ובבית הספר היסודי.

  • 14/03/2018
  • 30
הקורס סגור להרשמה

רקע

אתן מוזמנות ואתם מוזמנים להירשם לקורס ייחודי – קידום שוויון ההזדמנויות בין המינים בכיתה – שיתקיים בשנת הלימודים תשע"ח. תכלית הקורס להעניק כלים יישומיים לצוות החינוכי להתאמת אופן ותכני ההוראה כך שיהיו רגישי מגדר, כמו גם כלים להתייחסות לתלמידות ולתלמידים ולסביבת הלימודים. בנוסף, ייחשפו הלומדים למגוון פיתוחים ייעודיים המקדמים שוויון בין המינים.

 

קהל היעד

• יועצות ויועצים חינוכיים
• רכזות ורכזים חברתיים ומחנכים
• מורות ומורי הומניסטיקה (מולדת חברה ואזרחות, היסטוריה, תנ"ך, תרבות ישראל, גיאוגרפיה, שפה ואזרחות).
בחטיבת ביניים ובבית הספר היסודי.

מטרות הקורס

  • ליצור קהילה משמעותית של בתי ספר המעוניינים להתמודד עם קידום השוויון בין המינים.
  • לפתח מודעות והבנה לנושאים הקשורים למגדר.
  • לעודד בחירות גמישות מגדרית של התלמידות והתלמידים בהתאם להעדפות אישיות ולא בהתאם למין
  • להנגיש כלים מתוקשבים לקידום הוראה עם אוריינטציה רגישת מגדר, וכלים להוראת נושא קידום השוויון בין המינים.
  • ללוות את המורות והמורים בבניית ותכנון תכנית המותאמת לבית הספר והתלמידות והתלמידים שלהם.

 

פרטי הקורס

• הקורס מוכר לגמול אופק חדש ועוז לתמורה בהיקף של 30 שעות עם ציון.

• הקורס כולל יום עיון (6 שעות) בתל אביב.
כל שאר תהליך הלמידה מתקיים בלמידה א-סינכרונית ברשת האינטרנט הביתית של כל מורה (24 שעות).
הקורס מוכר לגמול בהיקף של 30 שעות עם ציון, כולל יום עיון בנושא ביעור האפליה הגזעית שיכלול סדנה בנושא מגדר (6 שעות). המפגשים הווירטואליים מתקיימים ברשת האינטרנט מביתו של כל מורה.

דרישות הקורס

על מנת לקבל גמול יש להשתתף בשני מפגשי פנים אל פנים, להשתתף ביום העיון ולמלא את כל המשימות ברשת ואת המטלה המסכמת.

פריסת המפגשים:

  • יום עיון שיתקיים ביום רביעי ה-14.03.18 במרכז רבין בתל אביב בין השעות 14:00-18:30 – 6 שעות אקדמיות
  • שאר המפגשים יהיו מקוונים- 24 שעות אקדמיות

לפרטים נוספים

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל shird@cet.ac.il