הקורס הינו במודל "איחוד מול ייחוד" בהובלת אגף א' לפיתוח פדגוגי, צוות המקצוע וצוות מטח.
אחד האמצעים העיקריים בהוראה מתוקשבת להצגת תכנים הוא שימוש בסרטונים. אמצעי זה מאפשר העשרה, גיוון חומרי הלימוד ויצירת עניין אצל הלומד בשיעורי הערבית.
הקידמה הטכנולוגית מאפשרת הנגשת סרטונים מוכנים לשימוש במהלך השיעור, כלים זמינים המאפשרים הוספת שכבות מידע, מאפשרים עצירה, שאילת שאלות וקיום אינטראקציה עם הצופים בסרטון. כלים המאפשרים הפקת סרטונים ברמות שונות של תחכום ולערוך אותם כחלק מתהליכי הוראה, למידה והערכה.