כשהחינוך המיוחד פוגש את תחום הדעת – היסטוריה חמ"ד

החלטתם להירשם לקורס? מצוין!
הזינו את הפרטים, לחצו על שליחה והמתינו לקבלת אישור בדוא"ל.
שימו לב – כל השדות בטופס הינם שדות חובה!

  • היסטוריה חמ"ד במודל "איחוד מול ייחוד"
  • מורים בחינוך המיוחד ובחינוך הרגיל המלמדים את תחום הדעת היסטוריה חמ"ד בקרב תלמידים בגילאי חטיבת הביניים וחטיבה עליונה

  • 26/11/2019
  • 30
הקורס סגור להרשמה

אודות הקורס

הקורס הינו במודל "איחוד מול ייחוד" בהובלת אגף א' לפיתוח פדגוגי, צוות המקצוע וצוות מטח.

כשהחינוך המיוחד ותחום הדעת נפגשים הוא במסלול במודל "איחוד מול ייחוד" במסגרתו פותחה השתלמות גנרית מקוונת ברובה שהותאמה למגוון תחומי דעת. תוצר של שיתוף פעולה בין אגף א' לפיתוח פדגוגי, במזכירות הפדגוגית לבין האגף לחינוך מיוחד במנהל הפדגוגי. מטרת הקורס היא לשכלל ולהעמיק את הוראת תחומי הדעת בקרב תלמידים עם צרכים מיוחדים, מה שיכול לסייע גם לתלמידים נוספים בכיתה. הקורס תומך ברפורמת ההכלה וההשתלבות, המיושמת במערכת החינוך בימים אלו, ונועד לסייע למורים המלמדים תלמידים עם מגוון צרכים הלומדים בכיתה.

קהל היעד

מורים בחינוך המיוחד ובחינוך הרגיל המלמדים את תחום הדעת היסטוריה חמ"ד בקרב תלמידים בגילאי חטיבת הביניים וחטיבה עליונה, ברמות תפקוד שונות.

מטרות הקורס

1.העמקת ההכרות עם תחום הדעת בזיקה לאתגרים בתכנון הלמידה, הוראה והערכה בקרב תלמידים עם צרכים מיוחדים.

2.העמקת ההיכרות עם אסטרטגיות להוראה מותאמת תוך התנסות ויישום בתחום הדעת  היסטוריה חמ"ד.

3.הכרות והתנסות בשימוש בכלים טכנולוגיים לצורך העמקת הלמידה אודות הוראת תלמידים עם צרכים מיוחדים.

4.הכרות והתנסות עם אסטרטגיות לקידום חשיבה מסדר גבוה בקרב תלמידים עם צרכים מיוחדים.

מנחת הקורס

הילה שכטר

היקף ומבנה הקורס

30 שעות עם ציון מוכר כגמול באופק חדש ובעוז לתמורה. מפגשים סינכרוניים וא-סינכרוניים.

דרישות הקורס

לקבלת 30 שעות לגמול עם ציון יש להיות נוכחים במפגשים ולבצע את כל המשימות באתר הקורס, כולל משימת הסיכום.

מועד פתיחת הקורס

הקורס ייפתח ב-26.11.19, כ"ח בחשוון תש"פ, ביחידה א- סינכרונית.

 

חשוב לדעת

שימו לב! בהתאם לנהלים החדשים של משרד החינוך, קבלת גמול מותנית בהשלמת כל משימות הקורס כולל משימת סיכום.