מספרים ופעולות עד מאה- היבטים מתמטיים ופדגוגיים

החלטתם להירשם לקורס? מצוין!
הזינו את הפרטים, לחצו על שליחה והמתינו לקבלת אישור בדוא"ל.
שימו לב – כל השדות בטופס הינם שדות חובה!

  • מתמטיקה
  • מורים למתמטיקה בבית הספר היסודי המלמדים בכיתות א-ב

  • 11/10/2020
  • 30
הקורס סגור להרשמה

אודות הקורס

הקורס יעסוק בנושאים שונים ובמטרות שונות הנגזרות מתכנית הלימודים למתמטיקה בנושא מספרים ופעולות עד 100,

כמורים למתמטיקה לתלמידים צעירים בראשית לימודם במקצוע זה, מסתבר כי לעיתים הנכם מתחבטים כיצד להבנות להם את הידע בכדי שיהא לאבני יסוד איתנים בהמשך דרכם בלימודם בתחום הדעת מתמטיקה,

בקורס זה תקבלו כלים יישומיים המסייעים להבניית הידע אצל התלמידים הצעירים תוך דגשים על כלים דיגיטליים שעשויים לסייע גם בעת הצורך בהוראה ולמידה למרחוק.

מטרות הקורס

  • היכרות עם שלבי התפתחות יכולת מניה וקשיים ברכישת יכולת זו בגיל הצעיר.
  • הטמעת הבנת ערך המקום ומבנה עשרוני ככלי חיוני בתהליך הלמידה החל מראשית המתמטיקה והשפעתם לטווח ארוך.
  • חשיפה לדרכים שונות בהקניית עובדות יסוד בתהליך הלמידה עד לשלב יכולת שליפת עובדות יסוד,
  • התנסות בכלים דיגיטליים המייעלים את הלמידה בכיתה ובסביבות הוראה ולמידה מרחוק , שימוש מיטבי בהם לצורך המחשה, חקר ותרגול,
  • יצירת מאגר שיתופי של המלצות לפעילויות דיגיטליות המתאימות להוראה ולמידה מרחוק ומשחקי שולחן התומכים בתהליך הלמידה של חלק מהיחידות הנלמדות בכיתות א'-ג'.
  • זיהוי וניתוח קשיים ושגיאות נפוצות אצל תלמידים.

קהל היעד

מורים למתמטיקה בבית הספר היסודי המלמדים בכיתות א-ב בלבד.

מנחת הקורס

ציפורה ברלינר.

היקף ומבנה הקורס

הקורס הינו בהיקף 30 שעות עם ציון. מוכרת כגמול באופק חדש.

דרישות הקורס לגמול

לקבלת גמול השתלמות יש לקחת חלק פעיל בכל חלקי ההשתלמות:

  • השתתפות במפגשים הסינכרוניים (בזמן אמת)
  • השתתפות בפורמים ובקבוצות דיון בסביבת הקורס,
  • ביצוע המשימות ביחידות הא-סינכרוניות לרבות משימת הסיכום.

מועד הפתיחה

הקורס ייפתח ב –11/10/20, כ"ג בתשרי תשפ"א, ביחידה א-סינכרונית בקמפוס הוירטואלי.