פדגוגיה בעידן החדש א' – יישומים בסיסיים בהוראת אזרחות

החלטתם להירשם לקורס? מצוין!
הזינו את הפרטים, לחצו על שליחה והמתינו לקבלת אישור בדוא"ל.
שימו לב – כל השדות בטופס הינם שדות חובה!

  • אזרחות במודל "איחוד מול ייחוד"
  • מורים לאזרחות בחטיבת ביניים ובחטיבה עליונה

  • 29/10/2019
  • 30
הקורס סגור להרשמה

אודות הקורס

הקורס הינו במודל "איחוד מול ייחוד" בהובלת אגף א' לפיתוח פדגוגי, צוות המקצוע וצוות מטח.

הוראת תחום הדעת אזרחות נתקלת באתגרים לא פשוטים: התמודדות עם הבדלי הרמות והשוני בסגנונות הלמידה, חומר הלימוד שכולל סוגיות בוערות העומדות על סדר היום, שינויים בשטח שלא תמיד מספיקים לבוא לידי ביטוי בספר הלימוד ועוד.

בקורס זה נלמד כיצד ה'עידן החדש', הכולל את מיומנויות המאה ה-21 (למידה עצמאית , למידה שיתופית, חשיבה ביקורתית, אוריינות מידע ושימוש בדיגיטל) יכול לסייע לנו מאד בפתרון אתגרים אלו.

במהלך הקורס נתרגל את פיתוח המיומנויות באמצעות כלים דיגיטליים ובסיומו נצא עם מאגר של פעילויות המותאמות במיוחד להוראת האזרחות בכיתה שלנו.

מטרות הקורס

  • נכיר לעומק את מיומנויות המאה ה-21 וכיצד להשתמש בהן לפתרון אתגרים בהוראת האזרחות.
  • נלמד על מודלים חדשניים ומרתקים שיסייעו לנו בשימוש בפועל במיומנויות אלו.
  • נתנסה בכלים דיגיטליים ומדליקים שיסייעו לנו בפיתוח מודלים אלו.

קהל היעד

מורים לאזרחות

מנחה הקורס

פז כרמל

מבנה הקורס

2 מפגשים סינכרוניים (סה"כ 4 שעות אקדמאיות) + 7 מפגשים א-סינכרוניים + יישום בשטח (סה"כ 26 שעות אקדמאיות).

דרישות לקבלת גמול

  1. ביצוע כל המשימות שיפורטו במפגשים הא-סינכרוניים
  2. יישום בשטח של לפחות משימה אחת מהמשימות שיפורטו במפגשים הא-סינכרוניים
  3. קבלת ציון עובר (60) במשימת הסיכום

מועד פתיחה

הקורס ייפתח ביחידה א-סינכרונית ב-29.10.2019, ל' תשרי תש"פ.

חשוב לדעת

שימו לב! בהתאם לנהלים החדשים של משרד החינוך, קבלת גמול מותנית בהשלמת כל משימות הקורס כולל משימת סיכום.