שברים פשוטים, מספרים עשרוניים והקשר ביניהם – היבטים מתמטיים ופדגוגיים תשפ"א

החלטתם להירשם לקורס? מצוין!
הזינו את הפרטים, לחצו על שליחה והמתינו לקבלת אישור בדוא"ל.
שימו לב – כל השדות בטופס הינם שדות חובה!

  • מתמטיקה
  • מורים למתמטיקה בבית הספר היסודי המלמדים בכיתות ג-ו

  • 12/10/2020
  • 30
הקורס סגור להרשמה

אודות הקורס

הקורס יעסוק בנושאים שונים ובמטרות שונות הנגזרות מתכנית הלימודים למתמטיקה בנושא שברים פשוטים ומספרים עשרוניים.

מי מפחד משברים? אפשר גם אחרת!

בקורס נעסוק בהוראת השברים ונשלב כלים דיגיטליים חדשניים המסייעים בהוראת השברים ומפחיתים כתוצאה מכך את החרדה מהנושא,  כלים אלו עשויים להיטיב בעת הצורך בהוראה ולמידה בסביבות הוראה ולמידה מרחוק.

מטרות הקורס

  • העמקה של הידע המתמטי בנושא שברים,
  • חשיפה של ייצוגים שונים המפחיתים חרדה מנושא השברים אצל הלומדים,
  • חשיפה לכלים דיגיטליים שימושיים בהוראה בכיתה, ומיטיבים את ההוראה בסביבות הוראה ולמידה למרחוק.
  • יצירת מאגר שיתופי של קבוצות דיון , המשימות במאגר יתאימו להוראה דיפרנציאלית בנושא השברים,
  • פיתוח כישורי שיח מתמטי
  • זיהוי וניתוח קשיים ושגיאות נפוצות אצל תלמידים

מנחת הקורס

ציפורה ברלינר (צוות מתמטיקה מטח)

היקף הקורס

הקורס הינו בהיקף של 30 שעות,  מוכר לאופק חדש.

דרישות הקורס לגמול

לקבלת גמול השתלמות יש לקחת חלק פעיל בכל חלקי ההשתלמות:

  • השתתפות במפגשים הסינכרוניים (בזמן אמת)
  • השתתפות בפורמים ובקבוצות דיון בסביבת הקורס,
  • ביצוע המשימות ביחידות הא-סינכרוניות לרבות משימת הסיכום.

פתיחת הקורס

הקורס ייפתח ביום ב', 12.10.20, כ"ד בתשרי תשפ"א ביחידה א-סינכרונית.