מתי בפעם האחרונה יצא לכם להעמיק בהערכה חלופית? האם לדעתכם נחוץ שהתלמידים יוכלו ללמוד באופן עצמאי? ואיך נעזור לתלמידנו לעשות זאת במסגרת הערכה חלופית וגם בפרקי הלימוד האחרים?
האם גם אתם מרגישים שעולם ההוראה, הלמידה וההערכה בבית הספר ומחוצה לו משנה את פניו ופוגש יעדים ואתגרים חדשים? בעולם של ידע מרובה ודינמי בו הלמידה מתקיימת במגוון מרחבים ומצבים, המורה אינו מקור הידע הבלעדי ולתלמידים יש נגישות גבוהה למקורות מידע, עולה הצורך לטפח אצל הלומדים מיומנויות ללמידה עצמאית, סקרנות, יצירתיות ואהבת הלמידה.
זו ההזדמנות שלכם לצעוד קדימה ולהתמקצע בתהליך התחדשות הלמידה!
הקורס פותח במודל "איחוד מול ייחוד" בהובלת אגף א' לפיתוח פדגוגי, צוות תחום הדעת וצוות מטח.
קבלו הצצה לכמה מהסוגיות בהן יעסוק הקורס:
- לאלו מיומנויות התלמיד זקוק כדי להיות לומד עצמאי?
- איך יוצרים תהליכי למידה בהם התלמיד פעיל, מעורב ולוקח אחריות?
- מהן הדרכים לטיפוח מוטיבציה בלמידה מקרוב ומרחוק?
- איך מעריכים למידה עצמאית?