שמתם.ן לב שעולם התיאטרון, הלמידה וההערכה, היצירה וההנחיה משנים את פניהם ופוגשים יעדים ואתגרים חדשים? בעולם של ידע מרובה ודינמי בו החיים, הלמידה והיצירה מתקיימים במגוון מרחבים ומצבים, המורה אינו.ה מקור הידע הבלעדי ולתלמידינו יש נגישות גבוהה למקורות השראה וידע, עולה הצורך לטיפוח מיומנויות ללמידה עצמאית, סקרנות והנעה, יצירתיות ואהבת הלמידה.
זו ההזדמנות שלנו לצעוד קדימה ולהתמקצע בתהליך התחדשות הלמידה!
בתחום התיאטרון ובעיקר בהנחיית פרויקטים קבוצתיים אנו מגלים.ות את הצורך במתן הכלים ללימוד עצמאי בתהליך החקר היצירתי ובתיעודו, ובהעמקה סדנאית של תהליכי ניסוי ותהיה. אני מזמינה אתכם.ן , מורי ומורות תיאטרון לנסות ולהיכנס לעולם הלמידה העצמאית גם ובעיקר במקביל למהלך ההוראה השנתי.
פרט למפגשים הסינכרוניים ביצוע יחידות הלימוד מתבצע בניהול לו"ז אישי – עצמאי ובליווי אישי של מנחת ההשתלמות במידת הצורך. יחידות הלימוד הן בחירה אישית של הלומד.ת מתוך היצע יחידות קיים.
הקורס פותח במודל "איחוד מול ייחוד" בהובלת אגף א' לפיתוח פדגוגי, צוות תחום הדעת וצוות מטח.
קבלו הצצה לכמה מהסוגיות בהן יעסוק הקורס:
- מהן המיומנויות הנדרשות ללמידה עצמאית?
- מהן הדרכים לטיפוח מוטיבציה בלמידה מקרוב ומרחוק?
- איך ליצור תהליכי למידה מערבים ופעילים?
- כיצד נקדם אחריות של הלומדים והלומדות על תהליך הלמידה והיצירה?
- איך נעריך למידה עצמאית?