בחינות בגרות מתוקשבות בעברית לדוברי ערבית

החלטתם להירשם לקורס? מצוין!
הזינו את הפרטים, לחצו על שליחה והמתינו לקבלת אישור בדוא"ל.
שימו לב – כל השדות בטופס הינם שדות חובה!

  • עברית לדוברי ערבית במודל "איחוד מול ייחוד"
  • מורים לעברית כשפה שנייה המלמדים בחטיבה העליונה

  • 10/12/2018
  • 30
הקורס סגור להרשמה

אודות הקורס

הקורס הינו במודל "איחוד מול ייחוד" בהובלת אגף א' לפיתוח פדגוגי, צוות המקצוע וצוות מטח.

אנו מברכים על הצטרפותכם לקבוצת המורים המובילים בחינות בגרות מתוקשבות עתירות מדיה במקצוע עברית לדוברי ערבית.

הבחינות המתוקשבות בעברית  משלבות פריטים עתירי מדיה כגון סרטונים והמחשות. מטרת המעבר להערכה מתוקשבת היא לעודד שימוש מיטבי בטכנולוגיה בלמידה והוראה כחלק מהתאמת מערכת החינוך למאה ה – 21.

הקורס יעסוק בהיבטים פדגוגיים וטכנולוגיים של הבחינה המתוקשבת ויכלול:

    • מפגש פתיחה א-סינכרוני
    • 4 מפגשים סינכרוניים
    • 3 תרגולים בכיתה עם התלמידים (3 יחידות א-סינכרוניות)
    • הדמיה של בחינה מתוקשבת
    • הגשת עבודה מסכמת

מטרות הקורס

  • המורים ילמדו מהי בחינה מתוקשבת ובמה היא שונה מבחינה רגילה.
  • המורים יכירו את תוכנת ה-iTest .
  • המורים ילמדו כיצד להכין את תלמידיהם לבחינה המתוקשבת.
  • המורים ירכשו כלים להוראה מתוקשבת

קהל היעד

מורים לעברית כשפה שנייה המלמדים בחטיבה העליונה המעוניינים להגיש תלמידים לבגרות מתוקשבת בשנת הלימודים הנוכחית או מתכננים לעשות זאת בשנה הבאה.  

מנחת הקורס

רים פאיד

היקף הקורס ודרישות לקבלת גמול

הקורס בהיקף של 30  שעות מוכרות לגמול באופק חדש ובעוז לתמורה. תהליך הלמידה מתקיים ברשת בתוך הקמפוס הווירטואלי לעובדי ההוראה בישראל.

הקורס מחולק ליחידות לימוד הכוללות חומר תיאורטי ומשימות לביצוע. לקבלת 30 שעות לגמול עם ציון יש לבצע את כל המשימות באתר הקורס, כולל משימת הסיכום.

חשוב לדעת

ההרשמה סגורה – נא לפנות למפמ"ר.