הרישום לקורס הסתיים. מורים המעוניין להצטרף לקורס, אנא צרו קשר עם עמוס רבן במייל amosraban@gmail.com או עם שושי יצחקי במייל shoshiyi@gmail.com
החלטתם להירשם לקורס? מצוין!
הזינו את הפרטים, לחצו על שליחה והמתינו לקבלת אישור בדוא"ל.
שימו לב – כל השדות בטופס הינם שדות חובה!
- כימיה במודל "איחוד מול ייחוד"
-
הקורס מיועד למורי הכימיה המלמדים בתיכון המתעתדים להגיש את תלמידיהם לבחינת הבגרות המתוקשבת בתש"ף ורוצים לגוון את ההוראה ולהכין את תלמידיהם לחיים בעידן הדיגיטלי.
- 22/09/2019
- 30
אודות הקורס
הקורס הינו במודל "איחוד מול ייחוד" בהובלת אגף א' לפיתוח פדגוגי, צוות המקצוע וצוות מטח.
המאה 21 מזמנת לכולנו כלים חדשים ודרכי הוראה והיבחנות חדשות. בכוונת משרד החינוך לעבור לבחינות מתוקשבות עתירות מדיה בכל המקצועות, לכל התלמידים, תוך מספר שנים.
כימיה נבחר להיות אחד משבעה מקצועות שיובילו את התהליך והשנה המורים יוכלו לבחור איך להגיש את תלמידיהם – בגרסת נייר או בגרסה מתוקשבת.
מטרות הקורס
- הכרות עם הפדגוגיה הדיגיטלית
- לימוד מיומנויות ייחודיות להוראה דיגיטלית
- הכרות עם הבחינה המתוקשבת-בחינה המחליפה את הבחינה העיונית הכתובה
- סדנאות ליצירת פעילויות מקוונות
קהל היעד
ההשתלמות מיועדת למורי הכימיה המלמדים בתיכון המתעתדים להגיש את תלמידיהם לבחינת הבגרות המתוקשבת בתש"ף ורוצים לגוון את ההוראה ולהכין את תלמידיהם לחיים בעידן הדיגיטלי.
מנחות הקורס
ענת פלדנקרייז ועדינה שינפלד
היקף הקורס ודרישות לקבלת גמול
הקורס בהיקף של 30 שעות מוכרות לגמול באופק חדש ובעוז לתמורה. כל תהליך הלמידה מתקיים ברשת בתוך הקמפוס הווירטואלי לעובדי ההוראה בישראל חלק במפגשים סינכרוניים וחלקם א-סינכרוניים. ההשתלמות מחולקת ליחידות הכוללות לימוד ותרגול מיומנויות שונות בהוראה מתוקשבת תוך שילוב הכרות ותרגול הבחינה המתוקשבת. לקבלת גמול עם ציון יש להשתתף במפגש ולהיות פעילים במפגשים הסינכרוניים (בזמן אמת), לקרוא את חומרי הלמידה באתר הקורס ולבצע את המשימות.
מועד הפתיחה
הקורס ייפתח מפגש סינכרוני ראשון, בתאריך 27.10.2019, כ"ח בתשרי תשע"ט, בשעה 20:30, בהשתתפות דורית טייטלבאום המפמ"רית.
בתאריך 22.9.19, כ"ב באלול תשע"ט, תיפתח יחידה א-סינכרונית מקדימה אותה תתבקשו להשלים עד למפגש הסינכרוני.
חשוב לדעת
על פי דרישות משרד החינוך, קבלת גמול מותנית בהשתתפות פעילה בכל הקורס ובהשלמת כל משימות הקורס (מפגש פנים אל פנים, מפגשים סינכרוניים, יחידות א-סינכרוניות ומשימת סיכום).
השתתפות המורה לכימיה בקורס היא תנאי להגשת התלמידים לבחינת הבגרות עתירת המדיה.