הרישום לקורס הסתיים. מורים המעוניין להצטרף לקורס, אנא צרו קשר עם עמוס רבן במייל amosraban@gmail.com או עם שושי יצחקי במייל shoshiyi@gmail.com
החלטתם להירשם לקורס? מצוין!
הזינו את הפרטים, לחצו על שליחה והמתינו לקבלת אישור בדוא"ל.
שימו לב – כל השדות בטופס הינם שדות חובה!
- עברית לדוברי ערבית במודל "איחוד מול ייחוד"
-
מורים לעברית כשפה שנייה המלמדים בחטיבה העליונה המעוניינים להגיש תלמידים לבגרות מתוקשבת בשנת הלימודים הנוכחית
- 17/11/2019
- 30
אודות הקורס
הקורס הינו במודל "איחוד מול ייחוד" בהובלת אגף א' לפיתוח פדגוגי, צוות המקצוע וצוות מטח.
אנו מברכים על הצטרפותכם לקבוצת המורים המובילים בחינות בגרות מתוקשבות עתירות מדיה במקצוע עברית לדוברי ערבית.
הבחינות המתוקשבות בעברית משלבות פריטים עתירי מדיה כגון סרטונים והמחשות. מטרת המעבר להערכה מתוקשבת היא לעודד שימוש מיטבי בטכנולוגיה בלמידה והוראה כחלק מהתאמת מערכת החינוך למאה ה – 21.
מטרות הקורס
- המורים ילמדו מהי בחינה מתוקשבת ובמה היא שונה מבחינה רגילה.
- המורים יכירו את תוכנת ה-iTest .
- המורים ילמדו כיצד להכין את תלמידיהם לבחינה המתוקשבת.
- המורים ירכשו כלים להוראה מתוקשבת.
קהל היעד
מורים לעברית כשפה שנייה המלמדים בחטיבה העליונה המעוניינים להגיש תלמידים לבגרות מתוקשבת בשנת הלימודים הנוכחית.
חשוב להדגיש, רק מורים המגישים את תלמידיהם בשנת הלימודים הנוכחית יוכלו להירשם להשתלמות.
מנחת הקורס
רים פאיד.
היקף הקורס ודרישות לקבלת גמול
הקורס בהיקף של 30 שעות מוכרות לגמול באופק חדש ובעוז לתמורה. תהליך הלמידה מתקיים ברשת בתוך הקמפוס הווירטואלי לעובדי ההוראה בישראל חלק במפגשים סינכרוניים וחלקם א-סינכרוניים.
הקורס מחולק ליחידות לימוד הכוללות חומר תיאורטי ומשימות לביצוע. לקבלת 30 שעות לגמול עם ציון יש לבצע את כל המשימות באתר הקורס, כולל משימת הסיכום.
מועד הפתיחה
הקורס ייפתח בתאריך 17.11.19 בשעה 20:30 במפגש סינכרוני.
חשוב לדעת
על פי דרישות משרד החינוך, קבלת גמול מותנית בהשתתפות פעילה בכל הקורס ובהשלמת כל משימות הקורס (מפגשים סינכרוניים, יחידות א-סינכרוניות ומשימת סיכום).