בחינת בגרות מתוקשבת עתירת מדיה בביולוגיה חלק ב' – תשע"ט

החלטתם להירשם לקורס? מצוין!
הזינו את הפרטים, לחצו על שליחה והמתינו לקבלת אישור בדוא"ל.
שימו לב – כל השדות בטופס הינם שדות חובה!

  • ביולוגיה במודל "איחוד מול ייחוד"
  • הקורס מיועד למורי הביולוגיה המלמדים בתיכון, המגישים את תלמידיהם לבחינת הבגרות  המתוקשבת עתירת המדיה, שנה שניה ויותר

  • 09/12/2018
  • 30
הקורס סגור להרשמה

אודות הקורס

הקורס הינו במודל "איחוד מול ייחוד" בהובלת אגף א' לפיתוח פדגוגי, צוות המקצוע וצוות מטח.

שנה שעברה הכרנו את הבחינות המתוקשבות והשנה מטרתנו להתמחות בהוראה מתוקשבת.

קורס ההמשך יוצא לדרך…  

הקורס מיועד למורי הביולוגיה שהגישו והתנסו בבחינות מתוקשבות ורוצים לפתח שאלות מתוקשבות ומיומנויות של אוריינות חזותית.

מטרות הקורס והנושאים המרכזיים

  • ליווי של תרגילים והדמיות
  • לימוד מיומנויות וכלים ייחודיים להקניית אוריינות חזותית
  • בניית שאלות מתוקשבות עם המורים
  • בניית יחידות לימוד: פדגוגית וטכנית
  • בניית בחינות מתוכנת עתירות מדיה
  • בניית קהילת מורים

קהל היעד

הקורס מיועד למורי הביולוגיה המלמדים בתיכון, המגישים את תלמידיהם לבחינת הבגרות  המתוקשבת עתירת המדיה, שנה שניה ויותר.

מנחת הקורס

רבקה משגב

היקף הקורס ודרישות לקבלת גמול

הקורס בהיקף של 30 שעות מוכרות לגמול לאופק חדש ולעוז לתמורה. תהליך הלמידה מתקיים ברשת האינטרנט במפגשים שחלקם סינכרוניים וחלקם א-סינכרוניים. הקורס מחולק ליחידות הכוללות לימוד ותרגול מיומנויות שונות בהוראה מתוקשבת תוך שילוב הכרות ותרגול הבחינה המתוקשבת. תהיה חלוקה פנימית בין משתלמים המגישים שנה שניה לבגרות המתוקשבת לבין מגישים וותיקים (מעל שנתיים).

 

חשוב לדעת

ההרשמה סגורה – נא לפנות למפמ"ר.