דיבור בפני קהל – עברית למגזר הדרוזי

החלטתם להירשם לקורס? מצוין!
הזינו את הפרטים, לחצו על שליחה והמתינו לקבלת אישור בדוא"ל.
שימו לב – כל השדות בטופס הינם שדות חובה!

  • עברית למגזר הדרוזי במודל "איחוד מול ייחוד"
  • מורים לעברית למגזר הדרוזי בכיתות יסודי, חטיבת הביניים וחטיבה עליונה

  • 17/09/2019
  • 30
הקורס סגור להרשמה

אודות הקורס

דיבור בציבור הוא מיומנות חשובה בכל שפה, אך היא הופכת לקשה כשמדובר בדיבור בשפה שנייה.

מי מכם אינו מכיר את התחושה של החשש? המבוכה? ההיסוס…כאשר נתבקשתם לדבר בעברית או באנגלית או בכל שפה אחרת שאיננה שפת האם שלכם?
הבשורה הטובה היא שאפשר ללמוד זאת, הבשורה הטובה עוד יותר היא שאם משקיעים אימון ותרגול אפשר אפילו להגיע לרמות גבוהות ולדבר בשטף ובביטחון.

בהשתלמויות במודל מקוון איחוד מול ייחוד "דיבור בפני קהל", תרכשו את מיומנויות  הרטוריקה והדיון, שאותן תוכלו לשלב בתהליכי הוראה, למידה והערכה בבתי הספר בהקשרים לימודיים מגוונים. פיתוח מיומנויות אלה בקרב התלמידים תורם משמעותית לעיבוד המידע, להבנה מעמיקה של התכנים וללמידה כולה. במהלך ההשתלמות תתנסו בתהליך מובנה של פיתוח יכולות בעל פה לצד עיסוק בחיזוק ביטחון עצמי והקניית ערכים כמו הקשבה, התמודדות עם ביקורת ומתן משוב מכבד.

קהל יעד

מורים לעברית למגזר הדרוזי בכיתות יסודי, חטיבת הביניים והעל-יסודי.

מנחה

ד"ר נורית גנץ.

מטרות הקורס

  1. הרחבת הידע אודות סוגות והזדמנויות של דיבור בפני קהל.
  2. שכלול יכולות מורים ותלמידים לחשיבה רטורית, ביקורתית ויצירתית.
  3. התנסות כלומדים וכמורים  במיומנויות רטוריות בעמידה בפני קהל.
  4. רכישת כלים יישומים לניהול דיבייט כיתתי.
  5. למידה מהתנסויות של מורים מהשטח.
  6. מתן מענה למורים להערכה חלופית במסגרת 30%-70% במגוון הזדמנויות לימודיות בהתאמה לתחומי הדעת.

היקף הקורס

היקף ההשתלמות: 30 שעות, ההשתלמות מוכרת לגמול עם ציון ל"אופק חדש" ו"עוז לתמורה" ההשתלמות ניתנת ליישום בהערכה חלופית במסגרת 30% במגוון הזדמנויות לימודיות.

דרישות הקורס

לקבלת גמול השתלמות יש לקחת חלק פעיל בכל חלקי ההשתלמות ולהגיש עבודה מסכמת. כחלק ממשימות הקורס תידרשו להתנסות בפעילויות, לצלם את עצמכם, לדווח ולקבל משוב, ללמוד בחברת עמיתים וליישם את הנלמד עם תלמידים בכיתה.

מפגש פתיחה

הקורס ייפתח ביחידה א- סינכרונית בתאריך 17.9.19, י"ז באלול תש"פ.