חדשנות פדגוגית- שילוב הטכנולוגיה בהוראת העברית בחטיבות הביניים של החברה הערבית והבדואית

החלטתם להירשם לקורס? מצוין!
הזינו את הפרטים, לחצו על שליחה והמתינו לקבלת אישור בדוא"ל.
שימו לב – כל השדות בטופס הינם שדות חובה!

  • עברית
  • מורות ומורים לעברית בכיתות חטיבת הביניים בביה"ס הערבי והבדואי

  • 03/12/2019
  • 30
הקורס סגור להרשמה

אודות הקורס

לא מצליחים לגרום לכל התלמידים לדבר בכיתה?

רוצים לשבור את ההוראה הפרונטלית באופן חדשני?

מעוניינים לגוון את מרחבי הלמידה של התלמיד בקלות?

חושבים שהגיע הזמן להעביר לתלמידים חלק מהאחריות על הלמידה?

אם התשובות הן כן- סימן שהגעתם להשתלמות הנכונה.

מטרות הקורס

  1. לחשוף לחדשנות פדגוגית המשלבת טכנולוגיה בהוראת העברית כשפה שנייה.
  2. להתנסות בשיטת הוראה משלבת למידה מסורתית ולמידה מקוונת המותאמת לבני הנעורים בחטיבות הביניים.
  3. ליצור יחידות לימוד המקדמות את מיומנויות השפה: האזנה, דיבור, קריאה, כתיבה וצפייה, בליווי צוות מומחי מטח.

קהל היעד

מורות ומורים לעברית בכיתות חטיבת הביניים בביה"ס הערבי והבדואי.

מנחה הקורס

עבדו יונס.

היקף הקורס

30 שעות. ההשתלמות מוכרת לגמול עם ציון ב"אופק חדש" וב"עוז לתמורה".

דרישות הקורס

לקבלת גמול השתלמות עם ציון יש לקחת חלק פעיל בכל חלקי ההשתלמות: השתתפות בשני מפגשים סינכרוניים (בזמן אמת) וביצוע המשימות ביחידות הא-סינכרוניות לרבות ביצוע של משימת הסיכום.

סילבוס הקורס יישלח לנרשמים סמוך למועד הפתיחה.

מפגש פתיחה

הקורס ייפתח בתאריך 3.12.2019, ה' בכסלו תש"ף, ביחידה א- סינכרונית.