חשיבה מסדר גבוה במגמת חינוך גופני – פיתוח, מיומנות ובחינת הבגרות

החלטתם להירשם לקורס? מצוין!
הזינו את הפרטים, לחצו על שליחה והמתינו לקבלת אישור בדוא"ל.
שימו לב – כל השדות בטופס הינם שדות חובה!

  • חינוך גופני במודל "איחוד מול ייחוד"
  • מורים לחינוך גופני בחטיבה העליונה

  • 05/11/2019
  • 30
הקורס סגור להרשמה

אודות הקורס

הקורס הינו במודל "איחוד מול ייחוד" בהובלת אגף א' לפיתוח פדגוגי, צוות המקצוע וצוות מטח.

הקורס מיועד למורות ומורים המלמדים במגמה לחינוך גופני ומכינים לבגרות במקצועות האנטומיה/פיזיולוגיה ופסיכולוגיה של הספורט.

בשנים האחרונות חל שינוי בחלק משאלות בחינת הבגרות, והן דורשות מהתלמיד יותר מאשר שליפת מידע. מטרת הקורס היא לאפשר למורה להכין את תלמידיו בצורה טובה ומעמיקה למבחן הבגרות, לתת גוון נוסף לשיעורים העיוניים ולחשוף את התלמידים לדרך התמודדות נוספת עם שאלות מסוגים שונים.

קהל היעד

מורים במגמת חינוך גופני חטיבה עליונה.

מטרות הקורס

  • נדע מהי מיומנות חשיבה מסדר גבוה והיכן היא פוגשת אותנו במגמת חינוך גופני ובבחינת הבגרות
  • נבין כיצד להשתמש בה בשיעורי המגמה ובהכנת התלמידים לבחינת הבגרות
  • ניישם אותה בשינוי שאלות מבחינת הבגרות מ"סדר נמוך" ל"סדר גבוה"

ניצור מאגר משותף של שאלות מכל הסדרים לפי פרקי הלימוד במגמה

מנחות הקורס

גלית צרור ודלית ברן.

היקף הקורס ודרישות לגמול

1 מפגש סינכרוני (סה"כ 2 שעות אקדמאיות) + 7 מפגשים א-סינכרוניים (סה"כ 28 שעות אקדמאיות).

דרישות הקורס

  1. ביצוע כל המשימות שיפורטו במפגשים הא-סינכרוניים.
  2. קבלת ציון עובר (60) במשימת הסיכום.

מפגש פתיחה

הקורס ייפתח ב-5.11.2019, ז' בחשוון תש"פ, ביחידה א-סינכרונית.

חשוב לדעת

שימו לב! בהתאם לנהלים החדשים של משרד החינוך, קבלת גמול מותנית בהשלמת כל משימות הקורס כולל משימת סיכום.