הקורס בהובלת צוות הפיקוח על תחום הדעת במזכירות הפדגוגית וצוות מטח.
החלטתם להירשם לקורס? מצוין!
הזינו את הפרטים, לחצו על שליחה והמתינו לקבלת אישור בדוא"ל.
שימו לב – כל השדות בטופס הינם שדות חובה!
- מתמטיקה
-
מורי מתמטיקה לכיתות ג-ד
- 29/10/2019
- 30
אודות הקורס
מטרות הקורס
- להעמיק את הידע הדיסציפלינארי והפדגוגי בנושאים מתוך תכנית הלימודים לכיתות ג-ד: כפל וחילוק בתחום לוח הכפל, כפל וחילוק במס' גדולים, תובנות ובע"מ.
- להעמיק את הידע המתמטי-פדגוגי בנושאים הנ"ל תוך הדגשת והדגמת דרכי למידה מגוונות ושימוש באמצעי המחשה פיזיים ודיגיטליים.
- התייחסות ללמידה דיפרנציאלית- זיהוי קשיים ותפיסות שגויות
נושאי הקורס
- פיתוח הבנה מושגית של המורים בנושאי כפל וחילוק במטרה להבין את דרכי החשיבה והתפיסה אצל התלמידים.
- עיסוק במשמעויות השונות של הכפל והחילוק בהתאמה לציוני הדרך של תוכנית הלימודים, והשפעתם על תהליך הלמידה והתפיסה של המבנה הכפלי אצל הלומד והטמעתם ככלי אסטרטגי לחישובים מורכבים.
- דיון על נושאים הנתונים במחלוקת: שינון לוח הכפל – אם בכלל ובאיזה אופן; הקניית חילוק ארוך.
- זיהוי וניתוח קשיים ושגיאות נפוצות אצל תלמידים בנושאים אלו.
- מיומנויות: שימוש בטכנולוגיות, זיהוי קשיים והערכתם, דיון, רפלקציה אישית ומשוב עמיתים.
קהל היעד
מורי מתמטיקה לכיתות ג-ד.
מנחת הקורס
נחמה ברטי
היקף ומבנה הקורס
הקורס הינו בהיקף של 30 שעות, מוכר לאופק חדש ו/או עוז לתמורה.
דרישות הקורס לגמול
- השתתפות במפגשים הסינכרוניים.
- קריאת חומרי הלמידה באתר הקורס וביצוע המשימות.
- עמידה במטלת הסיכום בהצלחה.
מועד הפתיחה
הקורס ייפתח ב –29/10/19, ל' בתשרי תש"פ, ביחידה א-סינכרונית בקמפוס הוירטואלי.