"יוצאים מלוח הכפל" משמעויות והיבטים בהוראת נושאי כפל וחילוק

החלטתם להירשם לקורס? מצוין!
הזינו את הפרטים, לחצו על שליחה והמתינו לקבלת אישור בדוא"ל.
שימו לב – כל השדות בטופס הינם שדות חובה!

  • מתמטיקה
  • מורי מתמטיקה לכיתות ג-ד

  • 24/10/2017
  • 30
הקורס סגור להרשמה

אודות הקורס

הקורס בהובלת צוות הפיקוח על תחום הדעת במזכירות הפדגוגית וצוות מטח.

הקורס הינו בהיקף של 30 שעות,  מוכר לאופק חדש ו/או עוז לתמורה.

הקורס מיועד למורים למתמטיקה לכיתות ג-ד.

הנושאים המרכזיים בקורס

  • פיתוח הבנה מושגית של המורים בנושאי כפל וחילוק במטרה להבין את דרכי החשיבה והתפיסה אצל התלמידים.
  • עיסוק במשמעויות השונות של הכפל והחילוק בהתאמה לציוני הדרך של תוכנית הלימודים, השפעתם על תהליך הלמידה והתפיסה של המבנה הכפלי אצל הלומד והטמעתם ככלי אסטרטגי לחישובים מורכבים.
  • דיון על נושאים הנתונים במחלוקת: שינון לוח הכפל אם בכלל ובאיזה אופן; הקניית חילוק ארוך.
  • זיהוי וניתוח קשיים ושגיאות נפוצות אצל תלמידים בנושאים אלו.

מיומנויות: שימוש בטכנולוגיות, זיהוי קשיים והערכתם, דיון, רפלקציה אישית ומשוב עמיתים.

מנחת הקורס

נחמה ברטי

היקף ומבנה הקורס

הקורס מורכב מ-9  מפגשים:

  • 2 מפגשי סינכרוניים
  • 7 מפגשים א- סינכרוניים

דרישות הקורס לגמול

  • השתתפות במפגשים הסינכרוניים.
  • קריאת חומרי הלמידה באתר הקורס וביצוע המשימות.
  • עמידה במטלת הסיכום בהצלחה.

מועד הפתיחה

הקורס ייפתח ב- 24.10.17, ד' חשוון תשע"ח, ביחידה א-סינכרונית בקמפוס הוירטואלי