הקורס הינו במודל "איחוד מול ייחוד" בהובלת אגף א' לפיתוח פדגוגי, צוות המקצוע וצוות מטח.
משבר הקורונה מוביל אותנו לחשיבה מחודשת אודות העשייה שלנו בקהילה כרכזי מקצוע שפת אם ערבית בחברה הערבית. השתלמות זו ממשיכה את קודמתה משנה א', והיא מציעה לרכזי המקצוע שפת אם ערבית גישות ושיטות נבחרות לניהול מקצועי של תחום הדעת ושל הצוות המקצועי בהוראה למידה והערכה מרחוק.
לקראת שנה"ל תשפ"א, המזמנת אתגרים פדגוגיים ודידקטיים למורים ולרכזים. על כן, ההשתלמות תתמקד בחיזוק הידע והמיומנויות של המורים והרכזים בניהול הלמידה היברידית (שילוב של הוראה ולמידה מרחוק), המסתמנת כרלוונטית בבתי הספר.
ההשתלמות תקנה כלים פרקטיים להוביל את הצוות, לנהל את הידע, לקדם את תחום הדעת, להשתפר ולהתחדש, להפגין מיומנויות פדגוגיות ותקשורתיות, לגבש תכנית לימוד והערכה גם במהלך ההוראה בכיתה.
במהלך הקורס יושם דגש רב על שיתוף ולמידת עמיתים, מתוך כבוד והערכה לניסיון הרב שאתם מביאים אתכם, ומתוך כוונה לעודד אימוץ דפוסים של שיח ושיתוף עמיתים בעבודה השוטפת של הובלת צוות בבית הספר.