עם הרפורמה במבנה בחינות הבגרות, הוחלט בפיקוח על הוראת התאטרון כי בחינת הבגרות בהפקה תיערך במתכונת של "למידה מבוססת פרויקטים. תהליך ההנחיה של הפקות הבגרות בתאטרון, הוא תהליך מורכב, המשלב: תכנית הוראה-למידה-הערכה מדויקת, תכנון של תמהיל הערכה, שימוש במחוונים וכלי מדידה אחרים, תהליכי חקר פעיל בהם התלמיד הוא לומד עצמאי וחשיבה רפלקטיבית. תפקידו של המורה עובר שינוי: מ"מעביר ידע" למנחה. חשוב לזכור, שבחינת ההפקה מהווה את הבחינה החיצונית היחידה בתאטרון, ולכן חשוב להגדיר ולשמור בה על סטנדרטים אחידים ומקצועיים. רק מורים שיעברו השתלמות זו יוכלו לשמש כבוחנים בבחינת הבגרות בהפקה
החלטתם להירשם לקורס? מצוין!
הזינו את הפרטים, לחצו על שליחה והמתינו לקבלת אישור בדוא"ל.
שימו לב – כל השדות בטופס הינם שדות חובה!
- תאטרון
-
מורים לתאטרון בחטיבה עליונה
- 23/03/2017
- 60
אודות הקורס
קהל היעד
מורים לתאטרון בחטיבה עליונה. ההשתלמות מיועדת למורים שלא השתתפו בהשתלמויות למידה מבוססת פרויקטים בשנים תשע"ה- תשע"ו
מטרות הקורס
• חשיפה לעקרונות ומושגים העומדים בבסיס הלמידה מבוססת פרויקטים, לקשר בין PBL לבחינת הבגרות בהפקה
• התנסות כלומדים בהגשת הפקות לפי מודל ה-PBL
• התנסות כמורים בשטח בהגשת הפקות לפי מודל ה-PBL
• הקניית כלים להערכה של הפקות בגישת ה-PBL
מנחה הקורס
סגל ליאור
היקף הקורס
- הקורס הינו בהיקף של 60 שעות עם ציון , וכולל שלושה סוגי מפגשים:
- 3 מפגשי פנים אל פנים במטח
- 8 מטלות א-סינכרוניות– אותן מבצעים המשתלמים בתווכי תאריכים ידועים מראש, ברשת האינטרנט בתוך הקמפוס הווירטואלי לעובדי ההוראה בישראל.
- 6 מפגשים סינכרוניים, ברשת האינטרנט בתוך הקמפוס הווירטואלי לעובדי ההוראה בישראל. במפגשים אלה חלה חובת שימוש במיקרופון ואזניות / רמקולים. לא ניתן להאזין למפגשים מבלי לקחת בהם חלק פעיל. כל משתלם יתנסה בהובלת חלק מהמפגש הסינכרוני כמנחה.
דרישות הקורס:
הקורס מוכר לגמול לאופק חדש ולעוז לתמורה, לקבלת 60 שעות לגמול עם ציון יש:
1. להשתתף בכל מפגשי "פנים אל פנים"
2. להקשיב לכל ההרצאות באופן סינכרוני (בזמן אמת).
3. לקרוא את חומרי הלמידה באתר ההשתלמות ולבצע את המשימות.