הקורס הינו במודל "איחוד מול ייחוד" בהובלת אגף א' לפיתוח פדגוגי, צוות המקצוע וצוות מטח.
המשתלמים ייחשפו לעקרונות הלמידה המשמעותית באמצעות פרויקטים – PBL, יכירו את מושגי היסוד ודרכי הטמעת הלמידה המשלבת פרויקטים,
ויבינו את ייחודיות השיטה:
מתי כדאי לבחור בדרך למידה המשלבת פרויקטים?
ניהול הפרויקט: כיצד מנסחים שאלה פורייה? מהי מטלת ביצוע?
לומד וקהילה: כל הדרכים לקראת הצגת הלמידה?
כיצד נקבע ציר הזמן לביצוע הפרויקט?
כיצד נבנה המחוון?
מהי רפלקציה, ומדוע היא חייבת להיות חלק מהתהליך?