מאחורי הקלעים השקופים של ויקיפדיה – הוראת העברית ביסודי

החלטתם להירשם לקורס? מצוין!
הזינו את הפרטים, לחצו על שליחה והמתינו לקבלת אישור בדוא"ל.
שימו לב – כל השדות בטופס הינם שדות חובה!

  • חינוך לשוני במודל "איחוד מול ייחוד"
  • מורים המלמדים עברית, כשפה ראשונה, בכיתות ד' – ו'.

  • 21/10/2020
  • 30
הקורס סגור להרשמה

אודות הקורס

הקורס הינו במודל "איחוד מול ייחוד" בהובלת אגף א' לפיתוח פדגוגי, צוות המקצוע וצוות מטח.

רבים מאיתנו משתמשים בויקיפדיה כמקור נגיש למידע. אחרים מסתייגים מהשימוש בויקיפדיה כמקור למידע.

בקורס נעמיק את הידע אודות הדרך שבה נכתבים הערכים בויקיפדיה ועל השימוש בחוכמת ההמונים, נעסוק במאפייני קריאת תלמידים בסביבה מתוקשבת ונרחיב את ארגז הכלים המקצועי של המורה לקידום קריאה ביקורתית בסביבה מתוקשבת ועל שילוב הויקיפדיה בלמידה בבית הספר היסודי.

 

מטרות הקורס

  1. הרחבת ידע של מורים לגבי תהליכי קריאה בסביבה מתוקשבת.
  2. רכישת כלים המסייעים בפיתוח קריאה ביקורתית (גם במאגרי המידע השיתופיים של ויקימדיה).
  3. הנגשת ויקיפדיה ותכניה למורה ככלי פדגוגי ואמצעי למידה, הוראה והערכה

קהל היעד

מורים המלמדים עברית, כשפה ראשונה, בכיתות ד' – ו'.

מנחת הקורס

סיגל חסון.

היקף הקורס ודרישות לקבלת גמול

30 שעות עם ציון. מוכרת כגמול באופק חדש.

לקבלת 30 שעות לגמול עם ציון יש לבצע את כל המשימות באתר הקורס, כולל משימת הסיכום.

מפגש פתיחה

הקורס יפתח במפגש א-סינכרוני ביום ד' 21.10.2020 במפגש א-סינכרוני. שאר התאריכים יפורסמו בהמשך.

חשוב לדעת

בהתאם לנהלים החדשים של משרד החינוך נדרשת השלמת כל יחידה בפרק זמן קצוב. לאור זאת לא נוכל לאפשר השלמה של יחידות לימוד באיחור.