מטלת ביצוע באנגלית- Problem-Based Tasks in English Literature

החלטתם להירשם לקורס? מצוין!
הזינו את הפרטים, לחצו על שליחה והמתינו לקבלת אישור בדוא"ל.
שימו לב – כל השדות בטופס הינם שדות חובה!

  • אנגלית במודל "איחוד מול ייחוד"
  • מורים מקצועיים לאנגלית בחטיבת הביניים ובחטיבה העליונה בעלי חשיבה 'מחוץ לקופסה', המעוניינים לקדם למידה משמעותית כרלוונטית וחווייתית בתחום האנגלית.

     

  • 11/12/2018
  • 30
הקורס סגור להרשמה

אודות הקורס

הקורס הינו במודל "איחוד מול ייחוד" בהובלת אגף א' לפיתוח פדגוגי, צוות המקצוע וצוות מטח.

The following course is for High School English teachers, who have been teaching the Literature LOG for at least 2 years and are interested in exploring and implementing the option of the Literature Initiative, which is worth 26% of the Bagrut and in fact is an alternative to the LOG

Problem Based Learning Tasks are defined as Alternative Based Assessment, which encourages a process of active research about issues that are relevant to the students’ world. The central component of problem-based learning is a practical issue that is relevant to the students’ lives, not a theoretical issue, which the students need to research and study in order to suggest a solution

מטרות הקורס והנושאים המרכזיים

  • עידוד לסקרנות ויצירתיות תוך יצירת רלוונטיות של תחום הדעת לחיי היומיום.
  • חשיפה לעקרונות, מושגים ודוגמאות של מטלות ביצוע מתחומי דעת אחרים.
  • התנסות בתכנון ויצירה של מטלת ביצוע חדשה, והנחיית התלמידים לפיתוח מטלות הביצוע שלהם.
  • כתיבת מחוון הערכה של מטלת ביצוע לפי קריטריונים מרכזיים.

Become familiar with the theory of Problem-Based Tasks
Learn the model
Prepare a Problem Based Task for the Classroom

קהל היעד

מורים מקצועיים לאנגלית בחטיבת הביניים ובחטיבה העליונה בעלי חשיבה 'מחוץ לקופסה', המעוניינים לקדם למידה משמעותית כרלוונטית וחווייתית בתחום האנגלית.

High School English Teachers familiar with the Literature LOG

30 Hours recognized for Ofek Hadash and Oz Letmura

מנחת הקורס

סימון דובל

Simone Duval

היקף הקורס ודרישות לגמול

הקורס הוא בהיקף של 30 שעות מוכרות לגמול ב"אופק חדש" וב"עוז לתמורה". כל תהליך הלמידה מתקיים ברשת, בתוך הקמפוס הווירטואלי לעובדי ההוראה בישראל. הקורס מחולק ל-7 יחידות לימוד מקוונות שבהן חומר תאורטי (הרצאות, סרטונים, חומרי קריאה) ומשימות לביצוע. כדי לקבל 30 שעות לגמול עם ציון יש לבצע את כל המשימות באתר הקורס, כולל משימת הסיכום.

במהלך הקורס יתקיימו יחידות סינכרוניות בהם תידרש השתתפותכם בשיעורים מקוונים, ויחידות וא-סינכרוניות מקוונות אותן תצטרכו להשלים במשך פרק זמן מוקצב מראש

The course includes; one face-to-face session, 2 synchronous sessions and seven online sessions. The online and synchronous sessions can be accessed by internet from the teachers’ homes

The course is divided into virtual learning sessions, which include; lectures, videos, theoretical articles and assignments. Each completed assignment will be the source of discussion throughout the course and the trigger for professional insights

חשוב לדעת

הקורס ייפתח ביום שלישי ה-11.12.18 במפגש פא"פ במטח. שימו לב כי ההשתתפות במפגש זה חובה. המפגש יתקיים במרכז לטכנולוגיה חינוכית בין השעות 16:00-20:00 בכתובת: קלאוזנר 16, תל אביב. 

  • למי שלא יוכל להגיע למפגש ב- 11.12 – יתקיים מפגש פא"פ חלופי ב-25.12.18
  • מי שלא יגיע למפגש ב-11.12 או ב-25.12 לא יוכל להמשיך בקורס ולקבל את הגמול.