מטלת ביצוע – גיאוגרפיה, אדם וסביבה

החלטתם להירשם לקורס? מצוין!
הזינו את הפרטים, לחצו על שליחה והמתינו לקבלת אישור בדוא"ל.
שימו לב – כל השדות בטופס הינם שדות חובה!

  • גאוגרפיה במודל "איחוד מול ייחוד"
  • מורים מקצועיים לגאוגרפיה אדם וסביבה בחטיבת הביניים ובחטיבה העליונה 

  • 31/05/2020
  • 30
הקורס סגור להרשמה

אודות הקורס

הקורס הינו במודל "איחוד מול ייחוד" בהובלת אגף א' לפיתוח פדגוגי, צוות המקצוע וצוות מטח.

הקורס נותן מענה למורים במסגרת ה-40%, המתמקד בחלק היצירתי של למידה משמעותית. הקורס מחולק ליחידות לימוד וירטואליות הכוללות הרצאות, סרטונים, חומר תאורטי ומשימות לביצוע, המשימות יועלו לקבוצות הדיון כבסיס לשיח ולגיבוש תובנות מקצועיות. מטלת ביצוע שייכת ל"משפחה" הרחבה של הערכה חלופית ובאופן ממוקד יותר: לסוגי תהליכי הל"ה (הוראה, למידה, הערכה) השמים במרכזם תהליכים של חקר פעיל בתוך העולם הרלוונטי לתלמידים. במרכז מטלת ביצוע נמצאת: בעיה,(נושא, שאלה) אשר עפ"י רוב היא בעיה מעשית (ולא תאורטית או פילוסופית, כלומר: מדובר בבעיה הקיימת בעולם האמתי), אשר התלמידים מתבקשים לחקור וללמוד על מנת להציע לה פתרון. המורים יתנסו במתודולוגיה של מטלת הביצוע וירכשו כלים להנחיית תהליך של למידה משמעותית והערכה חלופית.

מטרות הקורס

  • · הטמעת יכולות למידה עצמית ויצירת הרגלי למידה עצמית שילוו את הלומד לאורך שנים.
  • פיתוח כושר גנרי של פתרון בעיות הכולל יכולת אנליזה, סינתזה והערכה, שיוכל להיות מיושם בכל בעיה חדשה ובלתי מוכרת.
  • שיפור הידע המקצועי על ידי שיפור יכולת הזכירה.
  • הגברת מוטיבציה ללמוד על ידי העברת האחריות ללמידה אל התלמיד עצמו.

קהל היעד

מורים מקצועיים לגיאוגרפיה, אדם וסביבה בעל-יסודי המעוניינים לבחור במטלת ביצוע כהערכה חלופית.

מנחת הקורס

מיה לוי

היקף הקורס ודרישות לגמול

הקורס בהיקף של 30 שעות מוכרות לגמול באופק חדש ובעוז לתמורה.  לקבלת 30 שעות לגמול עם ציון יש לבצע את כל המשימות באתר הקורס, כולל משימת הסיכום.

בתאריך 31.5.2020 בשעה 20:30 יתקיים מפגש סינכרוני לפתיחה מחודשת של הקורס בנוכחות המפמר"ית פנינה גזית

הנוכחות במפגש זה הכרחית להמשך הפעילות בקורס.

מפגש פתיחה

בתאריך 31.5.2020 בשעה 20:30 יתקיים מפגש סינכרוני לפתיחה מחודשת של הקורס בנוכחות המפמר"ית פנינה גזית