הקורס מיועד להעניק למורים כלים לעיבוד טקסטים (טסטולוגיה) ולהתאימם להוראת העברית שפה שנייה ברמות השונות. כתיבת שאלות בהבנת הנקרא ובהבעה וכן בחלקים הדקדוקיים בהתאמה לדרכי התשאול ברוח הגישה התקשורתית.
החלטתם להירשם לקורס? מצוין!
הזינו את הפרטים, לחצו על שליחה והמתינו לקבלת אישור בדוא"ל.
שימו לב – כל השדות בטופס הינם שדות חובה!
- עברית שפה שנייה
-
מורים לעברית המלמדים בפועל עולים חדשים בחט"ע
- 13/09/2020
- 30
אודות הקורס
מטרות הקורס
- הענקת ידע ומיומנויות בטסטולוגיה עברית שפה שנייה.
- שיפור דרכי הוראה ולהתאימם לרוח הגישות הנהוגות בעולם בהוראת שפה שנייה.
- פיתוח יחידות הוראה שיתופיות.
נושאי הקורס
- היבחנות בידע לפי רמות קליטה- דרכי תשאול בחינות בגרות
- הטקסט המעובד – דרכים לעיבוד טקסט – פרופיל קריאות
- בניית טקסטים מעובדים סביב נושא משותף
- שאילת שאלות בממדי ההבנה לפי פיזה 2018
- הוראת תחביר ומערכת הצורות בשפה שנייה– כמה? מתי? ואיך?
מנחת הקורס
ד"ר נורית גנץ, מדריכה ארצית להוראת העברית לתלמידים עולים – חט"ע, הפיקוח על הוראת העברית.
היקף הקורס
30 שעות עם ציון. מוכרת כגמול באופק חדש ובעוז לתמורה.
דרישות הקורס
לקבלת גמול השתלמות יש לקחת חלק פעיל בכל חלקי ההשתלמות: השתתפות במפגש פנים אל פנים (אם יתקיים), במפגשים הסינכרוניים (בזמן אמת) וביצוע המשימות ביחידות הא-סינכרוניות .
מפגש פתיחה
הקורס ייפתח במפגש סינכרוני, ביום א', 13/09/20.