פדגוגיה בעידן החדש א' יישומים בסיסיים בהוראה – מתמטיקה יסודי

החלטתם להירשם לקורס? מצוין!
הזינו את הפרטים, לחצו על שליחה והמתינו לקבלת אישור בדוא"ל.
שימו לב – כל השדות בטופס הינם שדות חובה!

  • מתמטיקה במודל "איחוד מול ייחוד"
  • מורים למתמטיקה ביסודי בלבד

  • 12/08/2020
  • 30
הקורס סגור להרשמה

אודות הקורס

הקורס הינו במודל "איחוד מול ייחוד" בהובלת אגף א' לפיתוח פדגוגי, צוות המקצוע וצוות מטח.

הקורס הינו במודל "איחוד מול ייחוד" בהובלת אגף א' לפיתוח פדגוגי, צוות המקצוע וצוות מטח.

נגיף הקורונה הציב בפנינו אתגרים בחינוך. מענה לשונות, יצירת פערים לימודיים בכיתת הלימוד, קושי בהערכת התלמידים מרחוק,  קושי בפיתוח מיומנויות המאה ה-21 אצל הלומדים כגון :חשיבה יצירתית וביקורתית , למידה שיתופית ועוד.

כל אלו ואתגרים רבים נוספים ניצבים בפנינו בתחילת שנת תשפ"א. בהשתלמות זו נוכל להפוך את האתגרים להזדמנויות. נלמד לשלב טכנולוגיה, להכין את התלמידים למאה ה-21, להפוך את ההוראה לרלוונטית יותר עבור התלמידים וליצור סביבת למידה שיתופית ועצמאית לתלמידים שלנו.

מטרות הקורס

  • הכרות עם כלים דיגיטליים המעצימים את מיומנויות המאה ה-21: חשיבה ביקורתית ויצירתית, למידה עצמאית ושיתופית , אוריינות מידע ושימוש במערכות מידע ותקשורת.
  • הערכת כלי דיגיטלי והתאמתו לתוכן מתמטי ול- מיומנות לימודית .
  • יצירת מאגר שיתופי של פעילויות דיגיטליות לחלק מתתי הנושאים בתכנית הלימודים במתמטיקה.
  • למידת עמיתים.

קהל היעד

הקורס מיועד למורים למתמטיקה בבית ספר יסודי בלבד. מורים משכבות גיל אחרות לא יוכלו להשתתף בקורס.

מנחת הקורס

ורד גבריאלוב- צוות מתמטיקה (מטח)

מבנה הקורס

הקורס בהיקף של 30 שעות מוכרות לגמול באופק חדש. כל תהליך הלמידה מתקיים ברשת בתוך הקמפוס הווירטואלי לעובדי ההוראה בישראל .הקורס מורכב מיחידות סינכרוניות וא- סינכרוניות.

דרישות הקורס

לקבלת 30 שעות לגמול עם ציון יש להיות נוכחים במפגשים ולבצע את כל המשימות באתר הקורס, כולל משימת הסיכום.

מועד פתיחה

הקורס ייפתח ביחידה א-סינכרונית ב-12.08.2020.

חשוב לדעת

שימו לב! בהתאם לנהלים החדשים של משרד החינוך, קבלת גמול מותנית בהשלמת כל משימות הקורס כולל משימת סיכום.