פדגוגיה בעידן החדש א' – יישומים בסיסיים בהוראת היסטוריה במגזר הדרוזי

החלטתם להירשם לקורס? מצוין!
הזינו את הפרטים, לחצו על שליחה והמתינו לקבלת אישור בדוא"ל.
שימו לב – כל השדות בטופס הינם שדות חובה!

  • היסטוריה למגזר הדרוזי במודל "איחוד מול ייחוד"
  • מורים להיסטוריה במגזר הדרוזי

  • 29/10/2019
  • 30
הקורס סגור להרשמה

אודות הקורס

הקורס הינו במודל "איחוד מול ייחוד" בהובלת אגף א' לפיתוח פדגוגי, צוות המקצוע וצוות מטח.

הוראת תחום הדעת היסטוריה במגזר הדרוזי עומדת בפני אתגרים שונים: הבדלי רמות בין התלמידים, מחסור בספר לימוד אחיד, סגנונות למידה שונים ועוד…

בקורס זה נלמד כיצד ה'עידן החדש' הכולל את מיומנויות המאה ה-21 (למידה שיתופית, למידה עצמאית, חשיבה ביקורתית, אוריינות מידע ושימוש בדיגיטל) יכול לסייע לנו עם האתגרים האלו ולהפוך את הלמידה למשמעותית, מאתגרת ומעניינת.

במהלך הקורס נתרגל את פיתוח המיומנויות באמצעות כלים דיגיטליים ובסיומו נצא עם מאגר של פעילויות המותאמות במיוחד להוראת ההיסטוריה בכיתה שלנו.

מטרות הקורס

  • נכיר לעומק את מיומנויות המאה ה-21 ונדע להשתמש בהן לפתרון אתגרים בהוראת היסטוריה במגזר הדרוזי
  • נלמד על מודלים חדשניים ומרתקים שיסייעו לנו בשימוש בפועל במיומנויות אלו
  • נתנסה בכלים דיגיטליים ומדליקים שיסייעו לנו בפיתוח מודלים אלו

קהל היעד

מורים להיסטוריה במגזר הדרוזי

מנחה הקורס

אזהאר סוויד

מבנה הקורס

2 מפגשים סינכרוניים (סה"כ 4 שעות אקדמאיות) + 7 מפגשים א-סינכרוניים + יישום בשטח (סה"כ 26 שעות אקדמאיות).

דרישות לקבלת גמול

  1. ביצוע כל המשימות שיפורטו במפגשים הא-סינכרוניים
  2. יישום בשטח של לפחות משימה אחת מהמשימות שיפורטו במפגשים הא-סינכרוניים
  3. קבלת ציון עובר (60) במשימת הסיכום

מועד פתיחה

הקורס ייפתח במפגש סינכרוני ב-29.10.2019, ל' תשרי תש"פ.

חשוב לדעת

שימו לב! בהתאם לנהלים החדשים של משרד החינוך, קבלת גמול מותנית בהשלמת כל משימות הקורס כולל משימת סיכום.