השנה האחרונה עימתה אותנו עם מציאות מורכבת שמאלצת את כולנו לחשוב בצורה גמישה ולתכנן מחדש את תהליכי ההוראה הלמידה וההערכה בבית הספר ומחוצה לו.
הקורס הינו במודל "איחוד מול ייחוד", מודל שמבוסס על קורס גנרי משותף לכל תחומי הדעת שעובר התאמה מיוחדת לכל תחום. הקורס בהובלת האגף לפיתוח פדגוגי של המזכירות הפדגוגית, מנחה הקורס וצוות מטח.
לאור ההצלחה הרבה של הקורס בשנה שעברה החלטנו להציע את ההשתלמות גם בשנה זו.
הקורס הנוכחי מציע ללומדים ללמוד ולהתנסות בהוראה שמשלבת למידה מקרוב ומרחוק: למידה מעורבת (היברידית) הכוללת שילוב בין למידה בכיתה פנים אל פנים, למידה עצמאית בבית ולמידה מקוונת מרחוק.
בקורס נתמקד בשלושה צירים מרכזיים בלמידה – הציר הפדגוגי, הציר הטכנולוגי והציר החברתי-רגשי.
- בציר הפדגוגי נעסוק בגיוון והתאמה של דרכי ההוראה, הלמידה וההערכה ללמידה עצמאית ושיתופית בכיתה ומחוץ לכיתה.
- בציר הטכנולוגי נלמד להתאים את הכלים הטכנולוגיים לצרכים הפדגוגיים שלנו.
- בציר החברתי-רגשי נתייחס לסוגיות של ניהול הכיתה כיחידה חברתית. סוגיות אלה כוללות שמירה על קשר בלתי פורמלי עם התלמידים, תמיכה בתלמידים מתקשים וטיפוח רווחת התלמידים.
הקורס יגע בהיבטים שונים הקשורים לעבודתו של המורה לתיאטרון ולתכנית הלימודים בתחום, תוך זיהוי וגיבוש ארגז כלים אישי ויעיל לצרכים המשתנים של הלמידה ההיברידית.