פיתוח מקצועי בלימוד משותף למנהלי השרון והמשולש 2021/22

החלטתם להירשם לקורס? מצוין!
הזינו את הפרטים, לחצו על שליחה והמתינו לקבלת אישור בדוא"ל.
שימו לב – כל השדות בטופס הינם שדות חובה!

  • חינוך אזרחי
  • מנהלים ומנהלות מובילי לימוד משותף באזור השרון והמשולש.

  • 10/10/2021
  • 30
הקורס סגור להרשמה

אודות הקורס

מנהלות ומנהלים יקרים,

מחוז מרכז, המטה לחינוך אזרחי וחיים משותפים, המכללה האקדמית בית ברל ומטח שמחים להזמין אתכם לקורס פיתוח מקצועי למנהלים מובילי לימוד משותף באזור השרון והמשולש בשנת הלימודים תשפ"א (2021/22).

לימוד משותף הוא אמצעי חשוב ליישום מטרה 3 של משרד החינוך: "פיתוח זהות ישראלית בתוך מרחב החיים המשותף במדינת ישראל" וכן ליישום "האבנים הגדולות" בתוכנית העבודה של מחוז מרכז: מנהיגות בסביבה משתנה, הוגנות ושוויון וערבות חינוכית. חשיבות התוכנית הודגשה על רקע אירועי קיץ 2021, אשר חשפו את הצורך האסטרטגי, החינוכי והחברתי, להמשיך ולקדם חברה משותפת, יהודית-ערבית, המאופיינת בהוגנות ובערבות הדדית, במחוז מרכז.

לימוד משותף הוא גישה חינוכית התומכת בשיתופי פעולה של בתי ספר מזרמי החינוך השונים הנמצאים בקרבה גאוגרפית, לקידום שותפות בין הקבוצות בחברה בישראל ולטיפוח מיומנויות המאה ה-21 לחיים בחברה מגוונת באמצעות שיעורים משותפים. בתקופה זו של למידה מקרוב, מרחוק ומה שביניהן על רקע התפשטות הקורונה, לימוד משותף הוכיח עצמו גם כהזדמנות לתרגול מיומנויות דיגיטליות וכישורי שיח, הוראה ולמידה באמצעים מקוונים, תוך צמצום מרחקים גאוגרפיים וחברתיים בעזרת הטכנולוגיה.

מטרות הקורס

-שיח והיכרות מעמיקה בין המנהלים העמיתים המובילים לימוד משותף באזור.
-מימוש היעדים הבית ספריים באמצעות לימוד משותף.
-תמיכה וליווי הלימוד המשותף בבתי הספר בשנת תשפ"ב.
-היכרות עם מחקר וידע עדכני בתחום החינוך לחיים בחברה מגוונת.
-התנסות בסדנאות לימוד משותף.

קהל היעד

הקורס מיועד למנהלים ומנהלות מובילי לימוד משותף באזור השרון והמשולש

היקף ומבנה הקורס

הקורס בהיקף 30 שעות עם ציון, מוכר לאופק חדש ולעוז לתמורה

הקורס יכלול:

  • שתי סדנאות בבית ברל (התאריכים עשויים להשתנות בהתאם לצורכי המחוז או לעבור לזום בהתאם להגבלות קורונה, בהודעה מראש) במועדים: 10.10.2021, 12.12.2021.
  • מפגש בין דתי בחודש מרץ וסיור מסכם ביוני – תאריכים יפורסמו בהמשך.
  • דיווח רבעוני בסביבה המקוונת על התקדמות הלימוד המשותף
  • השתתפות בסקר לצורכי מחקר ולמידה פנימית בלבד בנושא הלימוד המשותף
  • הגשת עבודה מסכמת

דרישות הקורס

לקבלת גמול השתלמות יש להיות נוכחים ולקחת חלק פעיל בכל חלקי הקורס: מפגשי פא"פ, מפגשים א-סינכרוניים מתוקשבים, משימות ברשת, דיווח על הטמעת הלימוד המשותף על פי התוכנית וביצוע משימת סיכום.