שברים פשוטים, מספרים עשרוניים והקשר ביניהם – היבטים מתמטיים ופדגוגיים מחזור שני תשפ"א

החלטתם להירשם לקורס? מצוין!
הזינו את הפרטים, לחצו על שליחה והמתינו לקבלת אישור בדוא"ל.
שימו לב – כל השדות בטופס הינם שדות חובה!

  • מתמטיקה
  • מורים למתמטיקה בבית הספר היסודי המלמדים בכיתות ג-ו בלבד

  • 21/02/2021
  • 30
הקורס סגור להרשמה

אודות הקורס

הקורס יעסוק בנושאים שונים ובמטרות שונות הנגזרות מתכנית הלימודים למתמטיקה בנושא שברים פשוטים ומספרים עשרוניים.

מי מפחד משברים? אפשר גם אחרת!

בקורס נעסוק בהוראת השברים ונשלב כלים דיגיטליים חדשניים המסייעים בהוראת השברים ומפחיתים כתוצאה מכך את החרדה מהנושא,  כלים אלו עשויים להיטיב בעת הצורך בהוראה ולמידה בסביבות הוראה ולמידה מרחוק.

מטרות הקורס

  • העמקה של הידע המתמטי בנושא שברים,
  • חשיפה של ייצוגים שונים המפחיתים חרדה מנושא השברים אצל הלומדים,
  • חשיפה לכלים דיגיטליים שימושיים בהוראה בכיתה, ומיטיבים את ההוראה בסביבות הוראה ולמידה למרחוק,
  • יצירת מאגר שיתופי של קבוצות דיון , המשימות במאגר יתאימו להוראה דיפרנציאלית בנושא השברים,
  • פיתוח כישורי שיח מתמטי
  • זיהוי וניתוח קשיים ושגיאות נפוצות אצל תלמידים.

קהל היעד

מורים למתמטיקה בבית הספר היסודי המלמדים בכיתות ג-ו בלבד. מורים משכבות גיל אחרות לא יוכלו להשתתף בקורס.

*זהו מחזור שני של הקורס. אם השתתפתם במחזור הראשון וקיבלתם ציון סופי מעל 60 לא ניתן להירשם בשנית (אין כפל גמול).

מנחת הקורס

ציפורה ברלינר (צוות מתמטיקה מטח)

היקף ומבנה הקורס

ההשתלמות מקנה 30 שעות לגמול עם ציון באופק חדש.

כל תהליך הלמידה מתקיים ברשת בתוך הקמפוס הווירטואלי לעובדי ההוראה בישראל .הקורס מורכב מיחידות סינכרוניות וא- סינכרוניות.

דרישות הקורס לקבלת גמול

  • יש לקחת חלק פעיל בכל חלקי ההשתלמות: במפגשים הסינכרוניים (בזמן אמת) וביצוע המשימות ביחידות הא- סינכרוניות (עבודה עצמית באתר ההשתלמות).
  • בתום ההשתלמות יש להגיש מטלת סיכום
  • לקבלת גמול יש דרישת השתתפות של 80%

מועד הפתיחה

הקורס ייפתח ב –21/2/21, ט' באדר תשפ"א, ביחידה א-סינכרונית בקמפוס הווירטואלי.

חשוב לדעת

שימו לב! בהתאם לנהלים החדשים של משרד החינוך, קבלת גמול מותנית בהשלמת כל משימות הקורס כולל משימת סיכום.