לימוד שברים הוא אחד הנושאים החשובים במתמטיקה, אך הוא מציב אתגר בפני מורים רבים. הבנת שברים דורשת התמודדות עם ייצוגים שונים ומושגים מורכבים, דבר העלול להקשות על תלמידים רבים. מטרת קורס זה היא להעמיק את הידע המתמטי והפדגוגי בנושא השברים, להציע כלים דיגיטליים חדשניים להוראתם, ולהפוך את הלמידה לחוויה מרתקת ומועילה. הקורס מתמקד בהיבטים מתמטיים ופדגוגיים של שברים פשוטים ומספרים עשרוניים, תוך שילוב למידה היברידית ומרחוק.
החלטתם להירשם לקורס? מצוין!
הזינו את הפרטים, לחצו על שליחה והמתינו לקבלת אישור בדוא"ל.
שימו לב – כל השדות בטופס הינם שדות חובה!
- מתמטיקה
-
הקורס מיועד למורים למתמטיקה המלמדים בכיתות א-ו.
- 01/07/2024
- 30
אודות הקורס
מטרות הקורס
העמקת הידע המתמטי בנושא שברים פשוטים ומספרים עשרוניים.
היכרות עם מגוון ייצוגים להוראת השברים.
שימוש בכלים דיגיטליים שונים להוראת השברים.
יצירת מאגר שיתופי של משימות והוראה דיפרנציאלית בנושא השברים.
פיתוח כישורי שיח מתמטי והובלת דיונים בשיעורי מתמטיקה.
זיהוי קשיים ושגיאות נפוצות אצל תלמידים וניתוחם.
מענה ללמידה מרחוק ולמידה היברידית.
מנחת הקורס
ציפורה ברלינר
היקף הקורס
הקורס הינו בהיקף של 30 שעות, מוכר לאופק חדש.
דרישות הקורס לגמול
לקבלת גמול השתלמות יש לקחת חלק פעיל בכל חלקי ההשתלמות:
- השתתפות במפגשים הסינכרוניים.
- השתתפות בפורמים ובקבוצות דיון בסביבת הקורס.
- ביצוע המשימות ביחידות הא-סינכרוניות לרבות משימת הסיכום.
- לקבלת גמול יש דרישת השתתפות של 80% לפחות מהיקף הסילבוס של הקורס ורישום מקביל במצפן (הפרטים יישלחו לאחר סיום הרישום).
פתיחת הקורס
הקורס ייפתח ב-01/07/24, ביחידה א-סינכרונית.