שברים פשוטים, מספרים עשרוניים והקשר בניהם- הביטים מתמטיים ופדגוגים

החלטתם להירשם לקורס? מצוין!
הזינו את הפרטים, לחצו על שליחה והמתינו לקבלת אישור בדוא"ל.
שימו לב – כל השדות בטופס הינם שדות חובה!

  • מתמטיקה
  • מורים למתמטיקה המלמדים בכיתות ה-ו

  • 17/10/2018
  • 30
הקורס סגור להרשמה

אודות הקורס

הקורס הינו בהובלת צוות הפיקוח על תחום הדעת במזכירות הפדגוגית וצוות מטח.

הקורס מיועד למורים למתמטיקה המלמדים בכיתות ה-ו.

הקורס בהיקף של 30 שעות ומאושר לקבלת גמול במסגרת "אופק חדש".

נושאים מרכזיים

  • משמעויות השבר הפשוט- שימוש בכלים שונים וניתוח שגיאות של תלמידים.
  • פעולות בשברים פשוטים- שימוש בתובנה מספרית, התייחסות למבחני המיצ"ב ניתוח שגיאות נפוצות של תלמידים והתייחסות לשאלות לא שגרתיות ומשימות חקר.
  • שימוש נכון במשחקים, יישומונים ומשימות חקר להערכה טובה יותר של הבנת התלמידים בשברים פשוטים ובמספרים עשרוניים.
  • הרחבה על משימות חקר- למידה מתוך בעיות לא שגרתיות.

מנחה הקורס

נילי אורן

מיומנויות

שימוש בטכנולוגיות, זיהוי קשיים והערכתם, ניהול ראיון, דיון, רפלקציה אישית ומשוב עמיתים.

מבנה הקורס

הקורס מורכב מ-8 מפגשים:

  • 2 מפגשי סינכרוניים
  • 6 מפגשים א- סינכרוניים

 

דרישות הקורס לגמול

  • השתתפות במפגשים הסינכרוניים.
  • קריאת חומרי הלמידה באתר הקורס וביצוע המשימות.
  • עמידה במטלת הסיכום בהצלחה.

פתיחת הקורס

17/10/18, ח' חשוון תשע"ט- ביחידה א-סינכרונית