תשעח- חדשנות דיגיטלית ערכית حداثة رقميّة في مجال القيم

החלטתם להירשם לקורס? מצוין!
הזינו את הפרטים, לחצו על שליחה והמתינו לקבלת אישור בדוא"ל.
שימו לב – כל השדות בטופס הינם שדות חובה!

  • חינוך אזרחי
  • מורים המלמדים בבתי ספר על יסודיים בחברה הערבית

  • 22/04/2018
  • 30
הקורס סגור להרשמה

אודות הקורס

כיצד אוכל להפוך כל נושא לימודי למעניין יותר עבור תלמידיי?

איך אוכל לדבר על ערכים וליצור התלהבות וסקרנות בלמידה?

אם גם אתם מתחבטים בשאלות אלו, אני שמחה לספר שהשתלמות זו מציעה שבעה מפגשים סינכרוניים, במהלכם נציג מגוון רחב של כלים דיגיטליים היכולים לסייע גם לכם לשלב בקלות את הצד הערכי בתהליך ההוראה ולשדרג את ההוראה בכיתה.

במהלך הקורס

נלמד כיצד ניתן לאתר וליצור בעצמנו תכנים וויזואליים מקוריים – כרזות, אינפוגרפיקות וסרטוני הקנייה.

נלמד מהו משחוק וכיצד יכול המשחוק לשמש כלי בידינו להעברת ערכים והנעת תלמידים ללמידה ערכית.

נכיר את עולם המציאות הרבודה ונלמד כיצד ניתן להעשיר את המרחב הפיסי סביבנו באמצעות שכבות מידע דיגיטליות.

נתנסה בסיורים ומפגשים ווירטואליים, ככלי באמצעותו נוכל לחשוף את תלמידינו לתרבויות מרוחקות.

נלמד גם כיצד ניתן ליצור שאלון מקוון המאפשר בדיקה קלה ומידית של הבנת הלומד. ולסיכום נכיר כלים דיגיטליים היכולים לסייע לתלמידים בעלי לקויות למידה לפתח מעורבות ערכית וגם אזרחית.

אז אם גם אתם מעוניינים לשדרג את ההוראה בכיתה, אני מזמינה אתכם להצטרף אליי, להשתלמות חדשנות דיגיטלית ערכית.

קהל היעד

מורים המלמדים בבתי ספר על יסודיים בחברה הערבית

מטרות

  • לקדם למידה מתוקשבת בתחום הערכי בבתי ספר.
  • לקדם הוראה לחינוך אזרחי בתחומי הדעת בסיוע של הטכנולוגיה.
  • לשלב בשיגרה הוראה מתוקשבת ערכית בבתי הספר
  • לקדם את מיומנויות המאה ה-21.

מנחת הקורס

אינסאף שוואהנה

inssafs@cet.ac.il

היקף ומבנה הקורס

30 שעות, עם ציון.

7  יחידות לימוד: כל יחידה כוללת מפגש סינכרוני (מקוון) בין השעות 20:00- 21:00 והגשת שבע פעילויות א- סינכרוניות.

דרישות לקבלת גמול

 

  • להשתתף במפגשים הסינכרוניים.
  • לבצע את המשימות ביחידות הא-סינכרוניות.
  • הגשת משימת סיכום

שימו לב! יש להגיש את המשימות במועדים שנקבעו,

לא תתאפשר הגשה באיחור.

מועד הפתיחה

22.4.18  במפגש מקוון בין השעות 20:00 – 21:00