בחינות בגרות עתירות מדיה – ביולוגיה

החלטתם להירשם לקורס? מצוין!
הזינו את הפרטים, לחצו על שליחה והמתינו לקבלת אישור בדוא"ל.
שימו לב – כל השדות בטופס הינם שדות חובה!

  • ביולוגיה במודל "איחוד מול ייחוד"
  • מורי ביולוגיה בחטיבה עליונה

  • 18/09/2019
  • 30
הקורס סגור להרשמה

הרישום לקורס הסתיים. מורים המעוניין להצטרף לקורס, אנא צרו קשר עם עמוס רבן במייל amosraban@gmail.com או עם שושי יצחקי במייל shoshiyi@gmail.com

אודות הקורס

הקורס הינו במודל "איחוד מול ייחוד" בהובלת אגף א' לפיתוח פדגוגי, צוות המקצוע וצוות מטח.

המאה 21 מזמנת לכולנו כלים חדשים ודרכי הוראה והיבחנות חדשות.בכוונת  משרד החינוך לעבור לבחינות מתוקשבות עתירות מדיה בכל המקצועות, לכל התלמידים, תוך מספר שנים.

ביולוגיה נבחר להיות אחד משבעה מקצועות שיובילו את התהליך והשנה המורים יוכלו לבחור איך להגיש את תלמידיהם – בגרסת נייר או בגרסה מתוקשבת

מטרות הקורס

  • הכרות עם הפדגוגיה עתירת המדיה
  • לימוד מיומנויות ייחודיות להוראה עתירת מדיה
  • הכרות עם הבחינה המתוקשבת עתירת המדיה  – בחינה המחליפה את הבחינה העיונית הכתובה
  • יצירת פעילויות מקוונות למתחילים

קהל היעד

ההשתלמות מיועדת למורי הביולוגיה המלמדים בתיכון המתעתדים להגיש את תלמידיהם לבחינת הבגרות המתוקשבת עתירת מדיה בתש"פ ורוצים לגוון את ההוראה ולהכין את תלמידיהם לחיים בעידן הדיגיטלי.

מנחות הקורס

רבקה משגב ודפנה מנדלסון.

היקף הקורס ודרישות לקבלת גמול

הקורס בהיקף של 30 שעות מוכרות לגמול באופק חדש ובעוז לתמורה. כל תהליך הלמידה מתקיים ברשת בתוך הקמפוס הווירטואלי לעובדי ההוראה בישראל חלק במפגשים סינכרוניים וחלקם א-סינכרוניים. ההשתלמות מחולקת ליחידות הכוללות לימוד ותרגול מיומנויות שונות בהוראה מתוקשבת תוך שילוב הכרות ותרגול הבחינה המתוקשבת. לקבלת גמול עם ציון יש להשתתף ולהיות פעילים במפגשים הסינכרוניים (בזמן אמת), לקרוא את חומרי הלמידה באתר ההשתלמות ולבצע את המשימות.

מועד הפתיחה

הקורס ייפתח בתאריך 18.9.2019 י"ח באלול תשע"ט,  ביחידה א-סינכרונית, אותה תצטרכו להשלים במשך פרק זמן מוקצב מראש.

ביום ד', תאריך 6.11.2019  ח' חשוון תש"פ, יתקיים מפגש סינכרוני ראשון,  בשעות 20:00 – 21:30.

 

חשוב לדעת

על פי דרישות משרד החינוךקבלת גמול מותנית בהשתתפות פעילה בכל הקורס ובהשלמת 100% ממשימות הקורס (מפגש פנים אל פנים, מפגשים סינכרוניים, יחידות א-סינכרוניות ומשימת סיכום).