כלים לניהול תחום הדעת תאטרון בבית הספר ובקהילת המורים – קורס לרכזי/ות מקצוע ולמורים/ות מובילים/ות בתאטרון

החלטתם להירשם לקורס? מצוין!
הזינו את הפרטים, לחצו על שליחה והמתינו לקבלת אישור בדוא"ל.
שימו לב – כל השדות בטופס הינם שדות חובה!

  • תיאטרון במודל "איחוד מול ייחוד"
  • רכזים/ות בתחום הדעת תאטרון בחטיבה העליונה ומורים/ות ותיקים/ות לתחום הדעת תאטרון המעוניינים/ות לקחת חלק בהובלת תחום הדעת בשיתוף עם הפיקוח על הוראת התאטרון

  • יפורסם בקרוב
  • 30
הקורס סגור להרשמה

אודות הקורס

הקורס הינו במודל "איחוד מול ייחוד" בהובלת אגף א' לפיתוח פדגוגי, צוות המקצוע וצוות מטח.

היעד: להוביל את תחום הדעת תאטרון קדימה, כמורה מוביל/ה וכרכז/ת מקצוע.

האתגרים:

  • הובלת צוות
  • ניהול הידע
  • קידום תחום הדעת תאטרון
  • הפגנת מיומנויות פדגוגיות
  • גיבוש תכנית הערכה
  • רתימת המנהל/ת למטרה
  • ניהול שיעורים מגוונים

השאלה: איך מצליחים לעמוד באתגר/ אחריות? כיצד אפשר להשתפר ולהתחדש?

הפיקוח על הוראת התאטרון בשיתוף מטח שמחים להודיע על פתיחת קורס פיתוח מקצועי ייחודי. הקורס (השתלמות) ינסה לתת מענה לאתגר, תוך חיבור בין בירור עקרוני של תחומי האחריות  כרכז/ת או מורה מוביל/ה, לבין כלים ניהוליים מעשיים שיסייעו לעמוד באופן מיטבי באחריות זו. במהלך הקורס יושם דגש רב על שיתוף ולמידת עמיתים, מתוך כבוד והערכה לניסיון הרב אתו תגיעו, ומתוך כוונה לעודד אימוץ דפוסים של שיח ושיתוף עמיתים בעבודה השוטפת של הובלת צוות בבית הספר / בקהילת המורות/ים.

מטרות הקורס

  1. הבנה מעמיקה של תפקיד רכז/ת מקצוע ומורה מוביל/ה
  2. בנייה/יישום של כלים דיגיטליים לשימוש הרכז/ת
  3. יצירת קבוצת עמיתים המהווה מסגרת ללמידה והתפתחות מקצועית, בצד תמיכה והתפתחות אישית.

קהל היעד

  • רכזים/ות בתחום הדעת תאטרון בחטיבה העליונה (בין אם מורים/ות יחידים/ות בתחום הדעת בבית הספר או מובילי/ות צוותים)
  • מורים/ות ותיקים/ות לתחום הדעת תאטרון המעוניינים/ות לקחת חלק בהובלת תחום הדעת בשיתוף עם הפיקוח על הוראת התאטרון

הקורס לא מיועד למורים שלקחו חלק בקורס כלי ניהול לרכזי מקצוע בתחילת תשע"ד. 

מנחת הקורס

סגל ליאור

היקף ומבנה הקורס

הקורס בהיקף של 30 שעות עם ציון, מוכר לאופק חדש ולעוז לתמורה וכולל מפגשי פנים אל פנים, מפגשים סינכרוניים בהם נקיים למידת עמיתים המבוססת על תחקיר משותף של היישומים והפקת לקחים, כולל הצעות לשכלול הכלים על סמך "חוויית המשתמש" ויחידות לימוד א-סינכרוניות בהם תתנסו ביישום כלי ניהול, בעבודה השוטפת בבית הספר ומול רכזי המקצוע.

דרישות הקורס

לקבלת גמול השתלמות יש לקחת חלק פעיל בכל חלקי הקורס:

  • השתתפות במפגשי הפא"פ
  • השתתפות במפגשים הסינכרוניים (בזמן אמת)
  • ביצוע המשימות ביחידות הא-סינכרוניות לרבות משימת הסיכום.
  • יישום של 2-3 כלים ניהוליים פדגוגים תוך מישוב הכלים ורפלקציה.

מועד הפתיחה

מועד הפתיחה יתפרסם בקרוב.

חשוב לדעת

שימו לב!  בהתאם לנהלים החדשים של משרד החינוך נדרשת השלמת כל יחידה בפרק זמן קצוב. לאור זאת לא נוכל לאפשר השלמה של יחידות לימוד באיחור