הקורס הינו במודל "איחוד מול ייחוד" בהובלת אגף א' לפיתוח פדגוגי, צוות המקצוע וצוות מטח.
מודל ה-PBL למידה מבוססת פרויקטים, הוא אמצעי ללמידה התנסותית וחווייתית המאפשר עבודה על מיומנויות של המאה ה-21 כמו חשיבה יצירתית, למידה פעילה, עבודה בקבוצות, משוב עמיתים.
ה- PBLהוא בראש וראשונה למידה התנסותית המשלבת עשיה יצירתית שבסופה תוצר. המורים שילמדו בקורס זה יכירו את עקרונות ה-PBL ויתנסו בפיתוח ותכנון תהליך שיוכלו ליישם בכיתותיהם.
לצפייה בסרטון המסביר על מודל PBL לחצו כאן.
הקורס- " למידה מבוססת פרויקטים בשפה הערבית" נותן מענה למורים המתמקד בחלק היצירתי של למידה משמעותית. הקורס כולל שיעורים סינכרוניים ויחידות למידה א-סינכרוניות, כאשר תהליך הלמידה מתקיים ברשת האינטרנט מביתו של כול מורה.
למידה מבוססת פרויקטים שייכת ל"משפחה" הרחבה של הערכה חלופית השמה במרכז תהליכים של חקר פעיל בתוך העולם הרלוונטי לתלמידים.