תפיסת אומדן כמותי מלווה אותנו בחיי היום-יום הרבה יותר מאשר חישובים מדוייקים. האתגר שקורס זה מתמודד איתו הוא פיתוח תפיסת האומדן הכמותי על מנת להעריך כמויות בלימודי מתמטיקה ובחיי היום-יום. הפרקטיקה הנבחרת מציעה כלי לפיתוח גמישות באומדן כמותי אצל ילדים בכיתות א-ג.
החלטתם להירשם לקורס? מצוין!
הזינו את הפרטים, לחצו על שליחה והמתינו לקבלת אישור בדוא"ל.
שימו לב – כל השדות בטופס הינם שדות חובה!
- מתמטיקה
- מורים למתמטיקה ביסודי בכיתות א-ג
- 10
אודות הקורס
מטרות הקורס
- היכרות עם פרקטיקה לפיתוח אומדן כמותי בכיתות א-ג.
- התנסות ביישום כשירות זו בכיתה בהתאמה אישית לכל תלמיד.
- היכרות עם מגוון דרכים ליישום הפרקטיקה במסגרת פעילות הערכת עמיתים.
קהל היעד
מורים למתמטיקה ביסודי בכיתות א-ג
שימו לב!
הקורס פתוח ללמידה והרישום אליו פתוח עד ה-02/04/19. לאחר הרישום (עד 7 ימים) ישלח מייל עם הנחיות כניסה לאתר הקורס, המשיכו לעקוב.
טרם ביצוע ההרשמה קראו בעיון את אודות המגמה.