כמה פעמים יצא לתלמידים שלכם לצאת החוצה ולהתבונן בשקט ובשימת לב מסביב? לראות, לשמוע, להריח, לגעת, להרגיש או במילים אחרות להיות נוכחים וקשובים באמת… ההשתלמות המוצעת לפניכם מציעה לעסוק בכשירות של התבוננות במרחב תוך ניצול החוויה החושית. פיתוח כשירות זו אצל התלמידים מעודדת חיבור לעולמם הפנימי והחוויתי, מפתחת הקשבה, סקרנות וחשיבה פעילה, ומאפשרת לשפר ולקדם מיומנויות ברמות חשיבה שונות. הדגש בהשתלמות יתמקד בהתבוננות במרחב כפתח לשאילת שאלות גיאוגרפיות הקשורות ליחסי גומלין בין אדם לבין סביבתו.
החלטתם להירשם לקורס? מצוין!
הזינו את הפרטים, לחצו על שליחה והמתינו לקבלת אישור בדוא"ל.
שימו לב – כל השדות בטופס הינם שדות חובה!
- גאוגרפיה אדם וסביבה
- מורי גאוגרפיה ביסודי כיתות ג'-ו'
- 10
אודות הקורס
מטרות הקורס
1. תרגול התבוננות במרחב ככלי מעודד למידה תוך ניצול החוויה הרב חושית
2. ניסוח שאלות גיאוגרפיות כפתח לחקר
3. פיתוח כישורי חשיבה מסדר גבוה וכישורים מטה קוגניטיביים של הלומד
4. הבנת החשיבות של החיבור האישי של הלומד כמעורר מוטיבציה ועניין בלמידה
5. הפקת מידע גיאוגרפי רלוונטי ממקורות מידע חזותיים
6. פיתוח מיומנויות ערכיות כגון זיקה ואהבת הארץ והמקום, מודעות סביבתית ופיתוח רגישות, אכפתיות ואחריות אישית של התלמיד לסביבה.
7. התנסות בהכנת מערך שיעור, יישומו בכיתה ותיעודו
8. יישום חשיבה רפלקטיבית
קהל היעד
מורי בית ספר יסודי כיתות ג'-ו'
שימו לב!
הקורס פתוח ללמידה והרישום אליו פתוח עד ה-02/04/19. לאחר הרישום (עד 7 ימים) ישלח מייל עם הנחיות כניסה לאתר הקורס, המשיכו לעקוב.
טרם ביצוע ההרשמה קראו בעיון את אודות המגמה.