הצורך לשאול שאלות ולחפש אחר התשובות הוא הבסיס לכל הידע האנושי וקיים באופן טבעי אצל כל אדם. ב"חיים האמיתיים" שאילת שאלות היא הבסיס לכל חקירה ולמידה חדשה. עם זאת, בבית הספר מתהפכות היוצרות – פעם אחת משום שמלאכת שאילת השאלות מבוצעת לרוב על ידי המורה ופעם שנייה משום שבחיים "הכיתתיים" תפקיד השאלה הוא בדרך כלל לחזור על ידע קיים או לחלץ "תשובה נכונה"… אם כך – כיצד ניתן לשנות את מאזן השואלים בכיתה? כיצד מאפשרים לתלמידים מקום לשאול שאלות בכל שלבי הלמידה? והאם בכלל אפשרי ששאלות תלמידים יניעו תהליכי למידה? בקורס זה תכירו ותתנסו בפרקטיקות שמטרתן לזמן, לעודד ולעורר תלמידים לשאול שאלות בשלבים שונים של תהליך למידה.
החלטתם להירשם לקורס? מצוין!
הזינו את הפרטים, לחצו על שליחה והמתינו לקבלת אישור בדוא"ל.
שימו לב – כל השדות בטופס הינם שדות חובה!
- חינוך לחשיבה
- מורים לכל תחומי הדעת בכל שכבות הגיל
- 10
אודות הקורס
מטרות הקורס
1. ביסוס והרחבת ידע אודות שאילת שאלות תלמידים כאמצעי להנעת תהליכי למידה.
2. היכרות עם פרקטיקות לעידוד שאילת שאלות מניעות למידה.
3. התנסות בתכנון, יישום ותיעוד של אחת הפרקטיקות בכיתה.
קהל היעד
מורים לכל תחומי הדעת בכל שכבות הגיל
שימו לב!
הקורס פתוח ללמידה והרישום אליו פתוח עד ה-02/04/19. לאחר הרישום (עד 7 ימים) ישלח מייל עם הנחיות כניסה לאתר הקורס, המשיכו לעקוב.
טרם ביצוע ההרשמה קראו בעיון את אודות המגמה.