למידה בחברותא משנה לא פעם את אופי האינטראקציה בכיתה וכן ואת תפקידם של המורה והלומדים. המורה, הופך ממעביר הידע למנחה, מתווך ומייעץ, והלומדים הופכים עצמאיים יותר ונדרשים לקחת אחריות רבה יותר על הלמידה שלהם. אלו, גורמים לא פעם לתחושה של איבוד שליטה וכן להתרופפות המתח הלימודי בשיעור. בקורס זה נלמד על התערבות מובנית שניתן ליישם במהלך למידה בחברותא במטרה לשמור על המתח הלימודי ועל תחושת השליטה הן של הלומדים והן של המורה.
החלטתם להירשם לקורס? מצוין!
הזינו את הפרטים, לחצו על שליחה והמתינו לקבלת אישור בדוא"ל.
שימו לב – כל השדות בטופס הינם שדות חובה!
- תרבות יהודית-ישראלית
- מורים לתרבות יהודית-ישראלית ביסודי ובחט"ב
- 10
אודות הקורס
מטרות הקורס
1. להבין כיצד שימוש בהתערבויות מובנות יכול לסייע למורה וללומדים לשמור על מתח לימודי במהלך למידה בחברותא.
2. להכיר וללמוד כיצד ליישם את מתודת "רמזור שיתופים" המבוססת על עקרונות התערבות.
3. להתנסות בתכנון ויישום המתודה בכיתה תוך זיהוי אתגרים והצלחות.
קהל היעד
מורים לתרבות יהודית-ישראלית ביסודי ובחט"ב
שימו לב!
הקורס פתוח ללמידה והרישום אליו פתוח עד ה-02/04/19. לאחר הרישום (עד 7 ימים) ישלח מייל עם הנחיות כניסה לאתר הקורס, המשיכו לעקוב.
טרם ביצוע ההרשמה קראו בעיון את אודות המגמה.