כל מורה מתמודד עם הטרוגניות בכיתה. אחד ההבדלים הבולטים בין הלומדים, שניתן לטפל בו הוא סגנון הלמידה השונה בין לומד ללומדת. בכשירות, נאפיין את הלומדים לפי סגנון למידה וכפיתרון, נציע שימוש בדף המקורות של ספריא, דרכו ניתן לתת מענה לסגנונות למידה רבים.
החלטתם להירשם לקורס? מצוין!
הזינו את הפרטים, לחצו על שליחה והמתינו לקבלת אישור בדוא"ל.
שימו לב – כל השדות בטופס הינם שדות חובה!
- מולטי- דיסיפלינארי
- מורי חט"ב- תיכון, כלל מקצועות רבי המלל ובפרט מקצועות היהדות: תרבות יהודית-ישראלית, תושב"ע, מחשבת-ישראל, תנ"ך.
- 10
אודות הקורס
מטרות הקורס
- להבין שהטרוגניות יכולה לתרום לקידום הלמידה
- להתמקד בסגנונות למידה של הלומדים.
- להכיר וללמוד תיאוריות על סגנונות למידה.
- להכיר, להתוודע ולהתנסות בספריא – ככלי הנותן מענה לסגנונות למידה מרובים.
קהל היעד
מורי- חט"ב- תיכון בכלל מקצועות רבי המלל ובפרט מקצועות היהדות: תרבות יהודית-ישראלית, תושב"ע, מחשבת-ישראל, תנ"ך.
שימו לב!
הקורס פתוח ללמידה והרישום אליו פתוח עד ה-02/04/19. לאחר הרישום (עד 7 ימים) ישלח מייל עם הנחיות כניסה לאתר הקורס, המשיכו לעקוב.
טרם ביצוע ההרשמה קראו בעיון את אודות המגמה.