מטלת ביצוע בלימודי ניהול ויישוב סכסוכים- דיפלומטיה אנגלית

החלטתם להירשם לקורס? מצוין!
הזינו את הפרטים, לחצו על שליחה והמתינו לקבלת אישור בדוא"ל.
שימו לב – כל השדות בטופס הינם שדות חובה!

  • דיפלומטיה ותקשורת בין לאומית
  • מורי דיפלומטיה ותקשורת בין לאומית שמלמדים את פרק ההרחבה: ניהול ויישב סכסוכים

  • 04/06/2017
  • 30
הקורס סגור להרשמה

אודות הקורס

הקורס המוצע נותן מענה למורים בחטיבה העליונה בחלק הפנימי של 30%, חלק זה המתמקד בחלק היצירתי של הלמידה המשמעותית.

מטלת ביצוע שייכת ל"משפחה" הרחבה של הערכה חלופית ובאופן ממוקד יותר: לסוגי תהליכי הל"ה (הוראה, למידה, הערכה) השמים במרכזם תהליכים של חקר פעיל בתוך העולם הרלוונטי לתלמידים. במרכז מטלת ביצוע נמצאת: בעיה,(נושא, שאלה)  אשר עפ"י רוב היא בעיה מעשית (ולא תיאורטית או פילוסופית, כלומר: מדובר בבעיה הקיימת בעולם האמתי), אשר התלמידים מתבקשים לחקור וללמוד על מנת להציע לה פתרון.

הקורס הזה יקנה למורים שמלמדים את פרק ההרחבה בלימודי ניהול ויישוב סכסוכים את הכלים הנדרשים על מנת לבצע את ההערכה הפנימית במגמת הדיפלומטיה.

מטרות הקורס

  • להתנסות בשיטת ההערכה Problem-Based-Learning
  • לפתח מיומנויות להובלת והנחיית תלמידים בביצוע מטלת הביצוע במגמת הדיפלומטיה
  • לצור קהילה מקצועית תומכת למורי דיפלומטיה שיבצעו את מטלת הביצוע.

מנחה הקורס

דאניה מסארווה

קהל היעד

מורי דיפלומטיה ותקשורת בין לאומית שמלמדים את פרק ההרחבה: ניהול ויישב סכסוכים

 

היקף ודרישות לגמול

הקורס הינו בהיקף של 30 שעות מוכרות לאופק ולעוז לתמורה.

הקורס כולל שני מפגשי פנים אל פנים, וכל שאר תהליך הלמידה מתקיים ברשת האינטרנט מביתו של כל מורה.

הקורס מחולק ליחידות לימוד וירטואליות הכוללות הרצאות, סרטונים, חומר תיאורטי ומשימות לביצוע, המשימות יועלו לסביבת הקורס כבסיס לשיח ולגיבוש תובנות מקצועיות.