הערכה בחינוך מתמטי למורי יסודי

החלטתם להירשם לקורס? מצוין!
הזינו את הפרטים, לחצו על שליחה והמתינו לקבלת אישור בדוא"ל.
שימו לב – כל השדות בטופס הינם שדות חובה!

  • מתמטיקה
  • מורים למתמטיקה ביסודי בלבד

  • 08/10/2020
  • 30
הקורס סגור להרשמה

אודות הקורס

מעוניינים להכיר כלי הערכה שונים בהוראת המתמטיקה?

רוצים להתאים תהליך ההוראה- למידה לצורכי התלמיד?

רוצים לשלב כלים דיגיטאליים בתהליך ההערכה?

הקורס ייתן מענה למורים אשר מחפשים חלופות להערכה המסורתית מבוססת המבחנים. הלומדים ייחשפו לכלים מגוונים שיאפשרו להעריך מטרות הוראה שונות, תהליכים ותוצרים בהוראת המתמטיקה תוך התייחסות להקשר בו הלמידה מתרחשת.

יידונו היתרונות והחסרונות של כלי ההערכה השונים ויינתנו כלים לבניית מטלות הערכה העונות לקריטריונים של הערכה לשם למידה ולבניית המחוונים המתאימים.

כמו כן, נכיר כלים מתאימים ליישום הערכה בלמידה מרחוק.

מטרות הקורס

  • פיתוח תפיסת תרבות הל"ל (הערכה לשם למידה) כמטפחת הכוונה עצמית במתמטיקה, וכבסיס לעיצוב ההוראה.
  • הכרת דרכים להערכה מסורתית ולחלופות בלמידה/הוראה של מתמטיקה.
  • התנסות בהתאמת דרכי ההערכה למטרות הלמידה/הוראה ושימוש מושכל בהן.
  • יצירת מאגר שיתופי של משימות הערכה לחלק מתתי הנושאים בתוכנית הלימודים במתמטיקה

קהל יעד

מורים בבית ספר יסודי בלבד. מורים משכבות גיל אחרות לא יוכלו להשתתף בקורס.

מנחת הקורס

קרן קטריבס- צוות מתמטיקה (מטח).

היקף ומבנה הקורס

הקורס בהיקף של 30 שעות מוכרות לגמול באופק חדש.

הקורס מורכב מיחידות סינכרוניות וא-סינכרוניות.

דרישות הקורס לגמול

לקבלת 30 שעות לגמול עם ציון יש להיות נוכחים במפגשים הסינכרוניים ולבצע את כל המשימות באתר הקורס, כולל משימת הסיכום.

מועד פתיחת הקורס

הקורס ייפתח בתאריך 8/10/20 ביחידה א-סינכרונית בקמפוס הוירטואלי.

חשוב לדעת

שימו לב! בהתאם לנהלים החדשים של משרד החינוך, קבלת גמול מותנית בהשלמת כל משימות הקורס, כולל משימת הסיכום